Hurraaaa, min nabo er ved at flytte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. september 2009

mariamiss6

Ja ENDELIG flytter han.... Jeg har en nabo, som alle på matriklen er godt trætte af... jeg gider ikke ligenu gå nærmere ind i hvorfor, han er bare generelt sådan en irriterende type, der fylder helt enormt meget...

Nåh men hans lejekontrakt blev så ikke fornyet, da jeg jo ikke er den eneste der er træt af ham....

Igår da de flyttede lidt (meget lidt) der spillede de vildt høj musik, for åbne døre selvfølgelig... Jeg tænkte først 'Aaaaaargh' men så tænkte jeg 'nåh, skidt han flytter jo'....

Idag flytter de så 1 læs ( et læs!!!) mere, men det må være svært at nå det, så mange bajere som de får pimpet.... Hold kæft mand hvor de pimper derinde....

Kunne han dog ikke bare pakke sit lort og skride????

Nåh men  til den 1. så er han væk for altid, og det bliver SÅ dejligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

dorthemus

Tillyke med det  Jeg havde også engang en nabo som var s**** irriterende...jeg fik nær stress over ham og han ødelagde min glæde ved at bo der....han var fuldstændig umulig at komme af med

Anmeld

26. september 2009

TbCp

mariamiss6 skriver:

Ja ENDELIG flytter han.... Jeg har en nabo, som alle på matriklen er godt trætte af... jeg gider ikke ligenu gå nærmere ind i hvorfor, han er bare generelt sådan en irriterende type, der fylder helt enormt meget...

Nåh men hans lejekontrakt blev så ikke fornyet, da jeg jo ikke er den eneste der er træt af ham....

Igår da de flyttede lidt (meget lidt) der spillede de vildt høj musik, for åbne døre selvfølgelig... Jeg tænkte først 'Aaaaaargh' men så tænkte jeg 'nåh, skidt han flytter jo'....

Idag flytter de så 1 læs ( et læs!!!) mere, men det må være svært at nå det, så mange bajere som de får pimpet.... Hold kæft mand hvor de pimper derinde....

Kunne han dog ikke bare pakke sit lort og skride????

Nåh men  til den 1. så er han væk for altid, og det bliver SÅ dejligt....

Fedt at komme af med ham!
Det kan virkelig bare ødelægge meget når der bor sådan en klaphat ved siden af.

Jeg havde engang en gammel alkoholiker som overbo. Han gik ind imellem amok, smadrede sin lejlighed og kastede skabslåger m.v. ned i min have. Kom ind imellem og ringede på og en engang stod han ude på sin altan efter midnat, en hverdagsaften, og spillede elguitar....

Anmeld

26. september 2009

mariamiss6

Ham her drikker også som et hul i jorden, og vi har ham faktisk mistænkt for at stjæle en flaske snaps hos min farmor, men ellers er han nu rimelig fredelig... Han tager det pænt hvis man siger noget til ham...

Men han er bare så fuld af pisse mange historier, gode råd, og ideer, og så kan man slet ikke stole på noget af det der kommer ud af kæften på ham...

Han har et helt særligt toneleje, som gør at man kan høre så godt som alt hvad han siger inde hos sig selv, og så ynder han at råbe ekstra højt nogen gange, for at være sikker på at vi andre har hørt ham.... Meget irriterende...

Anmeld

26. september 2009

qp

Min overbo flytter 1 november - ihh hvor jeg glæder mig! Det har vist sig, at folk i opgangen simpelthen ikke har turdet, at klage over vedkommende....
Jeg har nu boet her i 1,5 år og har været der oppe utallige gange, ringet til politiet et pr gange også og sendt tonsvis af klager til boligkontoret.
Hammeren faldt så endelig hvilket jeg er super glad for!!

Anmeld

26. september 2009

Vingummien

Årh minder om vores gammel overbo. Sådan nogle burde fandme smides ud med en dags varsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.