Anonym skriver:
Godaften i dejlige baby brugere
Jeg har brug for nogle råd.
Jeg er i den situation at min partner og jeg ikke længere har de samme behov. Jeg har større behov for nærvær, omsorg, kærlighed og sex.
Vi har snakket flere gange om problemet og har altid været indstillet på at løse det. Men siden vi er blevet forældre for snart to år siden er det gået stærkt ned af bakke.
Vi snakker ikke samme sprog længere. Vi hæver stemmen overfor hinanden stort set dagligt.
I dag kunne jeg set det gik vores barn på. Det holder sig for ørene
det ser jeg som et dårligt tegn.
Jeg aner ikke hvad vi skal gøre. Vi har kæmpet et år nu. Jeg har foreslået parterapi men min partner afviser blankt.
What to do? 
Bruger i tid på hinanden uden barn (og hvor gammel er barnet ?)
Jeg tror det handler om at I skal finde hinanden i parforholdet
Riv en aften ud af kalenderen (helst hver 14 dag ) til at være sammen - bare jer 2 og gerne derhjemme - snak sammen over et glas vin, giv din partner massage , spil et brætspil sammen, dans tæt i stuen - det behøver ikke være vildt og der skal ikke være seksuelle undertoner
Giv din partner små overraskelser - et kompliment, en sød besked, en blomst plukket udenfor, en lille gave, en times forkælelse med tid for sig selv til noget din partner elsker ...
Hold øjenkontakt lidt længere en du plejer
Husk at nusse, kramme og kysse
Vi har opdaget herhjemme at det til tider bliver hverdag - for meget hverdag - og så glemmer vi at kysse, nusse, snakke sammen, bruge tid på hinanden og os selv .. Så det hjælper virkelig at holde fokus på at være sammen og huske hinanden