Grand C4 Picasso vs. S-max

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.849 visninger
7 svar
1 synes godt om
16. april 2016

Anonym trådstarter

Vi overvejer en nyere bil og har de to ovenstående biler i tankerne, men hvilken har I? Hvad synes I om den? Fordele/ulemper ved dem ? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

(august)

Har ingen af lige dem, men en Peugeot 5008. 

Vi var også ude at prøve og skulle vi vælge mellem de to havde vi valgt en S-max. Synes den var mere behagelig at køre en picassoen. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Loa

Vi har lige købt en grand C-max, så jeg tror klart jeg ville vælge S-max'en af dem du nævner. Den er lækker

Anmeld Citér

16. april 2016

Tip!

Vi købte for knap 14 dage siden en Citroën C4 grand Picasso og nøj hvor vi elsker vores bil. 

Vi prøvede en del forskellige, og var også ret forelsket i 5008. 

Vi valgte c4'eren da den er rummelig til vores 4 børn og kan også rumme en baby når vi til den tid udvider familien med et familie medlem mere. 

Vi fik ikke prøvet Ford, men var ude og prøve en Mazda 6, da den også kan fåes i 7 personer, men på det almindelige bagsæde var der kun hoftesele og ikke plads til en autostol i det midterste sæde. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Augustmama

Grand Picasso 

eller Peugeot 5008! 

Anmeld Citér

16. april 2016

Ønskebarnet2014

Vi har lige købt en ford S-max 7. Personers. Og er super glade for den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. april 2016

fo82

Ford helt klart

min søster og svoger har også picassoen og undskyld mit jyske men nøj hvor er den da meget lidt køn...

rent teknisk er jeg så slet ikke til franske biler (har tidligere kørt taxa) ... De har en ringe "holdbarhed"... Og så er reservedele meget dyrere end andre mærker..

hvus jeg selv skulle vælge en "røvhøj" skulle det være enten tysk eller fra toyota.. 

Jeg kørte min sidste tid i en Ford Galaxy, og kørekomforten er rigtig god, der er gid benplads på de to forreste rækker, ekstrasæderne er bedre end i en Touren, bagagepladsen med fuld bemanding er dog lig nul... Bruger man kun de to forreste rækker sæder er der masser af plads bagi.. Foruden er ydermere støjsvag og udsynsvinklerne er gode... Den korte næse gør det nemmere at komme rundt, den er generelt manøvrelet :-) 

så herfra bliver det Ford, både på design og egenskaber

Anmeld Citér

17. april 2016

Bodi

Vi har lige købt en S-max, og den er fantastisk - både komfort og størrelse.

Vi prøvede også andre, men Ford, syntes vi, havde den største komfort og var mest lækker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.