Gravid eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2016

Anonym trådstarter

Hey Baby.dk

Jeg går her hjemme omkring mig selv i nervøsitet og usikkerhed. 

Sagen er den at jeg testede positiv for et par uger siden her hjemme. 

D. 5 Tager jeg til lægen da jeg pledtblødte lidt. 

Jeg fik taget blodprøve - Som var positiv. 

D. 6 Kommer jeg til scanning, men da jeg ik er så langt henne så ville han ikke rigtig kunne se så meget. 

Han ser bare noget hen af vand-bobler? 

D. 7 tager jeg endnu engang til lægen og får lavet blodprøve. 

D. 8 får jeg mail om at min blodprøve er stigende , og skal til endnu en scanning efter 2 uger..

MEN.. Fra den 11 til den 14 har jeg blødt lige så meget som jeg plejer når jeg har min Mens (hvis ik mere). 

Lægen havde ingen tid idag, men skulle kontakte dem Mandag. 

Jeg er SÅ nervøs.. Jeg aner ik om jeg er igennem en SA eller om der er chance for den lille spir stadig hænger ved! 

Jeg syntes bare der er længe til mandag eller den scanning som først er d. 21 

Jeg havde lige brug for at læsse af her, da jeg ikke har nogen andre at snakke med om det.. 

Min mand og Jeg har prøvet siden sommeren at blive gravide, så syntes det er SÅ hårdt at være mig lige nu  Skulle idag være i uge 7. 

Desværre skal vi til familie fest i weekenden, og jeg har bare så svært ved at holde humøret oppe og være glad.

ØV!!!!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hey Baby.dk

Jeg går her hjemme omkring mig selv i nervøsitet og usikkerhed. 

Sagen er den at jeg testede positiv for et par uger siden her hjemme. 

D. 5 Tager jeg til lægen da jeg pledtblødte lidt. 

Jeg fik taget blodprøve - Som var positiv. 

D. 6 Kommer jeg til scanning, men da jeg ik er så langt henne så ville han ikke rigtig kunne se så meget. 

Han ser bare noget hen af vand-bobler? 

D. 7 tager jeg endnu engang til lægen og får lavet blodprøve. 

D. 8 får jeg mail om at min blodprøve er stigende , og skal til endnu en scanning efter 2 uger..

MEN.. Fra den 11 til den 14 har jeg blødt lige så meget som jeg plejer når jeg har min Mens (hvis ik mere). 

Lægen havde ingen tid idag, men skulle kontakte dem Mandag. 

Jeg er SÅ nervøs.. Jeg aner ik om jeg er igennem en SA eller om der er chance for den lille spir stadig hænger ved! 

Jeg syntes bare der er længe til mandag eller den scanning som først er d. 21 

Jeg havde lige brug for at læsse af her, da jeg ikke har nogen andre at snakke med om det.. 

Min mand og Jeg har prøvet siden sommeren at blive gravide, så syntes det er SÅ hårdt at være mig lige nu  Skulle idag være i uge 7. 

Desværre skal vi til familie fest i weekenden, og jeg har bare så svært ved at holde humøret oppe og være glad.

ØV!!!!  

I uge 7 er fosteret alligevel 1-2 cm og hvis det var kommet med ud tror jeg du ville ha set det i form af en klump.. 

Kan sagtens forstå du er nervøs det lyder slet ikke rart, og virkelig hårdt når man så også har prøvet så længe ! Håber inderligt for jer at alt er som det skal være

har du ikke blødt siden i går?

Anmeld Citér

15. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

I uge 7 er fosteret alligevel 1-2 cm og hvis det var kommet med ud tror jeg du ville ha set det i form af en klump.. 

Kan sagtens forstå du er nervøs det lyder slet ikke rart, og virkelig hårdt når man så også har prøvet så længe ! Håber inderligt for jer at alt er som det skal være

har du ikke blødt siden i går?

Der er nemlig ikke kommet nogen klump ud..

Har været så nervøs, at jeg har kigget ned i wc'et og på papiret hver gang. 

Nej, har ikke blødt siden igår.. Men har en mærkelig fornemmelse i maven. 

Blir oppustet om aften og kan ikke klare at ha bukser på som strammer om maven. 

Idag har jeg gået med mega hovedpine..  (Og ved faktisk ik hva piller jeg må ta?). 

Anmeld Citér

15. april 2016

MissTas

Der er nemlig ikke kommet nogen klump ud..

Har været så nervøs, at jeg har kigget ned i wc'et og på papiret hver gang. 

Nej, har ikke blødt siden igår.. Men har en mærkelig fornemmelse i maven. 

Blir oppustet om aften og kan ikke klare at ha bukser på som strammer om maven. 

Idag har jeg gået med mega hovedpine..  (Og ved faktisk ik hva piller jeg må ta?). 

Okay, så krydser vi for at den lille spir stadig er der ! Er du 6+ eller 7+ i dag? Du må gerne ta panodil med måde. Det tager barnet ikke skade af. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Assam

Hold humøret oppe!!

Det sker en sjælden gang imellem at nogen kvinder har mens under deres graviditet. Hvis du ikke har slemme smerter skulle der være håb endnu! 

Håber alt går godt og du får ro i sindet efter at have talt med lægen. Hold os gerne opdateret!!

Bubbles and Baby dust to you all

Anmeld Citér

16. april 2016

Hanomagen

Puhaa, det er frygteligt at vente!

Men kan berolige dig lidt med, at da jeg var 14 uger henne, begyndte jeg at bløde kraftigt.

Var sikker på at det var den graviditet, og vagtlægen kunne ikke sige noget, men til akut scanningen dagen efter, lå der stadig den sødeste lille spunk og hoppede rundt derinde.

Blødte lidt i et par dage efter,og så var der ikke mere resten af graviditeten. 

Til August bliver hun 4, og indenfor de næste par uger kommer lillebror.

Vi fik aldrig en grund til den voldsomme blødning, men det var ikke skadeligt for fosteret.

Krydser alt for, at jeres lille nus er derinde. 

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Okay, så krydser vi for at den lille spir stadig er der ! Er du 6+ eller 7+ i dag? Du må gerne ta panodil med måde. Det tager barnet ikke skade af. 

Jeg er stoppet helt med at bløde.. Kvalmen er helt væk og føler mig bare tom inden i 

Jeg er 6+ idag, men går ind i 7+0 i morgen. 

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

Assam skriver:

Hold humøret oppe!!

Det sker en sjælden gang imellem at nogen kvinder har mens under deres graviditet. Hvis du ikke har slemme smerter skulle der være håb endnu! 

Håber alt går godt og du får ro i sindet efter at have talt med lægen. Hold os gerne opdateret!!

Bubbles and Baby dust to you all

Jeg prøver virkelig at holde humøret oppe.. 

Det er bare så (skide) svært. 

Jeg har ingen slemme smerter.. De første par uger havde jeg kvalme og ømme bryster, men dette er helt væk nu. 

Føler lidt små kramper i underlivet engang imellem og tung i maven. - ik andet. 

Min blødning er helt væk nu, men frygter den kommer igen hele tiden! 

Skal nok holde jer opdateret.. 

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

Hanomagen skriver:

Puhaa, det er frygteligt at vente!

Men kan berolige dig lidt med, at da jeg var 14 uger henne, begyndte jeg at bløde kraftigt.

Var sikker på at det var den graviditet, og vagtlægen kunne ikke sige noget, men til akut scanningen dagen efter, lå der stadig den sødeste lille spunk og hoppede rundt derinde.

Blødte lidt i et par dage efter,og så var der ikke mere resten af graviditeten. 

Til August bliver hun 4, og indenfor de næste par uger kommer lillebror.

Vi fik aldrig en grund til den voldsomme blødning, men det var ikke skadeligt for fosteret.

Krydser alt for, at jeres lille nus er derinde. 

Jeg prøver.. Prøver.. Og prøver virkelig osse at holde mig positiv 

men fuck det er svært! 

Min mand prøver osse at få mig til at tænke positiv og han er overbevist om der er masser  af liv. 

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

Update.. 

Jeg har idag fået besked om at min Graviditet er slut.. 

Jeg er i dyb chok og dybt ulykkelig!!

Desværre fik jeg det hele pr mail, så har ikke haft mulighed for at få snakket med lægen om hvad der så skal ske. 

Men det er bare pisse hårdt når man har prøvet i så lang tid.. Men vi gir ikke op. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.