Jeg er gift med min mand på 3 år, vi venter nr 3 barn sammen.
Vi er begge snart slut tyverne og har været sammen i 7 år.
min svigermor viste den ældste lidt interesse da han var født ( bestemt ikke inden ) jeg spurgte Om hun vikke gøre både barnevogn og seng klar til den lille imens vi var på sygehuset ( da min egen mor som bor 400 km væk, mente at det ville min svigermor elske og gøre ) men NEJ det ville hun ikk! Ok så der var os DI r nok!
Hun har slet slet ikke vist interesse for nummer to, og ikk en eneste gang gang spurgt ind tik min graviditet.
nu skal min mands lillebror på 19 være fsr sammen med hans 21 åroge kæreste og hun fortalte stolt at liane sku til nakkefold på torsdag og det blev så spændende ! Også sagde jeg at det blev da dejligt og ar jeg skulle på onsdag, så det ku ha været sjovt hvis der nu var samme dag. Hun vendte bare hovedet og sagde intet!
Hun snakker konstant om hendes graviditet og hbor meget hun
glæder sig til det bette barn kommer.
Hun ser aldrig vores børn trods vi bor 15 min væk :-( og de få gange vi har spurgt ( Da den ældesre var lille og det kneb med at få ham hentet pga min skole ) sagde hun blank nej, for drt gad hun ikk !
og alligevel stod hun til en stor forsamling og fortalte hvor træls det vsr hun aldrig ku hente hendes barnebarn ???
Med nr 2 har vi aldrig spurgt da hun slet ikk viser interesse for ham :-(
Anmeld
Citér