Gaver man ikke kan lide - hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
6 svar
2 synes godt om
15. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg har et problem. Min svigermor køber rigtig mange ting til os både nyt og brugt. Hun gør det i god mening, men jeg bryder mig virkelig ikke om de ting hun kommer med. Meget af det er ting til at stå fremme i hjemmet. Andre gange er det fx tøj til vores børn som jeg må være ærlig at sige, jeg synes er hæsligt, og som mine børn ikke skal gå i. Skal lige sige, at jeg ikke har sagt noget, for vil heller ikke såre hende, men kan mærke jeg er vildt irriteret.. nogle gode råd? Har seriøst lyst til at smide det hele ud... (håber ikke jeg lyder utaknemmelig/snobbet for det er jeg ellers ikke)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2016

Newsence

Du kan gøre 2 ting. 

1 finde dig i det og evt give barns tøjet på når barnet skal hjem til svigermor

2. Tage en snak med med svigermor og fortælle at det er pænt af hende og fine ting men bare ikke din stil

Anmeld Citér

15. april 2016

Soonmom

Eller en tredje ting smid det ud  

No offence,  men hvis hun kan se det ikke bliver brugt stopper hun  vel 

Hilsen en konfliktsky person er har lidt samme problem,  dog ikke så stor en grad  

Anmeld Citér

15. april 2016

Anonym trådstarter

Synes bare det er så svært at skulle sige, men er også træt af at mit hjem skal fyldes med ting jeg ikke kan lide...  men ja, der er jo ikke så mange muligheder...

Anmeld Citér

15. april 2016

Diosa85

Eller en 4. ting. Lad din mand sige det til hende. Det er jo hans mor så måske lidt nemmere 

Anmeld Citér

15. april 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Jeg har et problem. Min svigermor køber rigtig mange ting til os både nyt og brugt. Hun gør det i god mening, men jeg bryder mig virkelig ikke om de ting hun kommer med. Meget af det er ting til at stå fremme i hjemmet. Andre gange er det fx tøj til vores børn som jeg må være ærlig at sige, jeg synes er hæsligt, og som mine børn ikke skal gå i. Skal lige sige, at jeg ikke har sagt noget, for vil heller ikke såre hende, men kan mærke jeg er vildt irriteret.. nogle gode råd? Har seriøst lyst til at smide det hele ud... (håber ikke jeg lyder utaknemmelig/snobbet for det er jeg ellers ikke)

Min farmor gør det samme  jeg gir ungerne det tøj på, men KUN når vi skal have besøg af dem, ellers ligger det bagerst i skabet 

mht andre ting sætter jeg det bare i garagen 

Anmeld Citér

15. april 2016

Fremad

Før sagde jeg intet om endte med et hjem jeg slet ikke følte mig hjemme i, og som slet ikke var mig..

Det er jeg nået dertil i hvor jeg ganske enkelt har sagt folk ikke skal komme med div ting og får jeg noget er jeg ærlig hvis jeg ikke bryder mig om det, og jeg virkelig ikke kan og vil have det stående... Fyld i skabe gider jeg ikke mere... 

Det har taget lang tid.... Meeeen vores hjem er nu vores ;-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.