Sparer I op til pension?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sparer I op til pension

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

741 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. september 2009

Anonym trådstarter

Jeg er ano, fordi jeg på en måde er lidt flov over at vi ikke sparer op, men ved ikke om det i sidste ende er normalen.
Vi sparer ikke op da vi ikke har råd til det pga. gammel gæld, der afdrages på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

LauraLW

Pt er det desværre kun min kæreste, da jeg er studerende, men regner med at gå i gang så snart jeg går over til rigtig løn.

Anmeld

26. september 2009

oo

du skal da ikke være flov!

min mand sparer jo op i forbindelse med sit arbejde, men det er også den eneste pensionsopsparing han har. jeg er jo studerende, så jeg har ikke nogen der bare kører af sig selv, så jeg har lavet en kapitalpension i banken hvor jeg sætter 50 kroner ind om måneden. det er overhovedet ikke meget, men det er bare vigtigt for mig, at gøre NOGET.

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

Jeg har kun min efterlønsordning...kan ikke afse mere da jeg lige er blevet alene og det kostede spidsen af en jetjager at genetablere mig i ny lejlighed og nye møbler og nu er jeg gravid så eh...

Men jeg er et optimistisk menneske så det skal nok gå

Anmeld

26. september 2009

christina2412

ja jeg spare op  til efterløn, og har en pensions ordning i min bank, min kæreste har den ved fagforeningen og ved sit arbejde.

christina 33+2

Anmeld

26. september 2009

otlitrom

Tjuhl skriver:

du skal da ikke være flov!