Så spændt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
18 svar
6 synes godt om
14. april 2016

Mortil2piger18

Ih det spænder og murrer i maven! Mon der er gevinst denne gang. Er 3+0 imorgen. Det er vores første ivf

Er klar over at der kan komme bivirkninger fra crinonen. Men stadig! Håbet lever  ovitrellen er så godt som testet ude så nu skal der bare være 2 streger om en lille uge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

Rtjm05

Kærlighedogkildevand skriver:

Ih det spænder og murrer i maven! Mon der er gevinst denne gang. Er 3+0 imorgen. Det er vores første ivf

Er klar over at der kan komme bivirkninger fra crinonen. Men stadig! Håbet lever  ovitrellen er så godt som testet ude så nu skal der bare være 2 streger om en lille uge 

Anmeld Citér

14. april 2016

Mortil2piger18

rikkeivalo skriver:

Tak! Ih hvor jeg håber. Har bare en god fornemmelse. Men 5 min efter bliver man bare i tvivl igen 

Anmeld Citér

14. april 2016

Rtjm05

Tak! Ih hvor jeg håber. Har bare en god fornemmelse. Men 5 min efter bliver man bare i tvivl igen 

Ja jeg troede overhovedet ikke på den var der ved mig, jeg havde ellers mange symptomer, men tænkte at det nok bare var crione behandlingen, men den var positiv på testdag 

Jeg håber virkelig den er der for dig 

Anmeld Citér

14. april 2016

Mortil2piger18

rikkeivalo skriver:

Ja jeg troede overhovedet ikke på den var der ved mig, jeg havde ellers mange symptomer, men tænkte at det nok bare var crione behandlingen, men den var positiv på testdag 

Jeg håber virkelig den er der for dig 

Ej hvor spændende! Og stort tillykke  det murrer godt i maven lige nu 

Anmeld Citér

14. april 2016

Rtjm05

Ej hvor spændende! Og stort tillykke  det murrer godt i maven lige nu 

Tak  murren og menstruationssmerter var mine første symptomer, derefter kom kvalme og voldsom træthed.....

Har du ikke prøvet at teste endnu?  

Anmeld Citér

14. april 2016

Rtjm05

rikkeivalo skriver:

Tak  murren og menstruationssmerter var mine første symptomer, derefter kom kvalme og voldsom træthed.....

Læste lige at du har testet ovitrellen ude  

Anmeld Citér

14. april 2016

Mortil2piger18

rikkeivalo skriver:

Ih håber også det går sådan for mig  Nej og jo. Er kun 2+6 idag. Fik lagt æg op i mandags, testede kun idag for at tjekke om ovitrellen stadig kunne ses. Og det kan den næsten ikke. Det er lige tidligt nok at teste for en regel graviditet, men nu ved jeg at når jeg gør er det i hvert fald ikke ovitrellen 

Anmeld Citér

14. april 2016

Rtjm05

Ih håber også det går sådan for mig  Nej og jo. Er kun 2+6 idag. Fik lagt æg op i mandags, testede kun idag for at tjekke om ovitrellen stadig kunne ses. Og det kan den næsten ikke. Det er lige tidligt nok at teste for en regel graviditet, men nu ved jeg at når jeg gør er det i hvert fald ikke ovitrellen 

Ja det kan jeg godt se, havde lige læst forkert i dit indlæg 

Det bliver spændende om en uges tid  om der er 2 streger på testen 

Anmeld Citér

14. april 2016

Mortil2piger18

rikkeivalo skriver:

Ja det kan jeg godt se, havde lige læst forkert i dit indlæg 

Det bliver spændende om en uges tid  om der er 2 streger på testen 

Ja virkelig! Er spændt som et æg  og imorgen skal vi ringe på klinikken og høre om vores ekstra æg klarede sig til frys 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.