håbfuld men skærmt.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. april 2016

Anonym trådstarter

når jeg får mens nu her om et par dage efter provera, skal vi opstarte vores første iui. Det er alt sammen blevet så grænse overskridende. Vi fik af vide ved hormonbehanling at det nok skulle lykkes enten i første eller andet forsøg.. Men 4 forsøg sener. Og intet er lykkes? Jeg har pcos og aldrig været gravid? Jeg håber så meget det lykkes. Men jeg frygter også bare at det aldrig sker.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

når jeg får mens nu her om et par dage efter provera, skal vi opstarte vores første iui. Det er alt sammen blevet så grænse overskridende. Vi fik af vide ved hormonbehanling at det nok skulle lykkes enten i første eller andet forsøg.. Men 4 forsøg sener. Og intet er lykkes? Jeg har pcos og aldrig været gravid? Jeg håber så meget det lykkes. Men jeg frygter også bare at det aldrig sker.

Åh ja. Den følelse kender jeg. Har også pcos og vi fik samme besked. Når først ægløsningerne kommer i gang skal det nok lykkes hurtigt. Men nej. Og desværre virkede iui heller ikke her. Kærestens sædkvalitet viste sig at være faldet fra 84 mio til 5 mio og vi er nu videre til ivf, som også "burde" lykkes hurtigt. Jeg tror dog overhovedet ikke på det. Min hjerne gør, men hjertet gør på ingen måde. Så ingen succeshistorie herfra. Til gengæld kan jeg virkelig forstå dine følelser 

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Åh ja. Den følelse kender jeg. Har også pcos og vi fik samme besked. Når først ægløsningerne kommer i gang skal det nok lykkes hurtigt. Men nej. Og desværre virkede iui heller ikke her. Kærestens sædkvalitet viste sig at være faldet fra 84 mio til 5 mio og vi er nu videre til ivf, som også "burde" lykkes hurtigt. Jeg tror dog overhovedet ikke på det. Min hjerne gør, men hjertet gør på ingen måde. Så ingen succeshistorie herfra. Til gengæld kan jeg virkelig forstå dine følelser 

håber det lykkes for jer i ivf . hvordan fik i afvide med hvor mange millioner hans sæd var?. vi fik nemlig kun at vide i januar at min kærestes var normal. Ikke noget med om det var i den høje eller lave ende? ��

Anmeld Citér

15. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

håber det lykkes for jer i ivf . hvordan fik i afvide med hvor mange millioner hans sæd var?. vi fik nemlig kun at vide i januar at min kærestes var normal. Ikke noget med om det var i den høje eller lave ende? ��

Tak  Vi har ved alle sædprøver bare fået tallene. 

Men det er også i det private alle gangene. Ved ikke om det offentlige er anderledes. Dog har jeg læst mig frem til, at når man først når over en vis grænse, så er der ikke længere statistisk signifikant forskel på succesraterne. Så det kan være det er derfor, de ikke siger det. Fordi 50 mio ikke er bedre statistisk set end 100 mio. Men forstår dig godt. Jeg vil også bare have al den info jeg kan få. Man bliver en datanørd i det her cirkus 

Jeg håber IUI virker  Det er alligevel en del nemmere end IVF... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.