Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er somsagt gravid. 8+6 og overvægtig. Der er en tanke der fylder meget ved mig. Fordi at jeg er tyk. Kommer man så til at se at jer er gravid?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan man sagtens.jeg har en veninde der er lille og meget overvægtig.hun har termin om 7 uger og man har i et godt stykke tid kunne se, at hun er gravid og ikke bare vejer for meget.
Det er jo meget forskelligt, jeg har haft veninder og bekendte hvor man kunne se det, og andre overhovedet ikke..
- Men det kan ligeså vel ske for tynde som overvægtige
Det er meget individuelt hvor tydelig babymaven er. Nogle er små og spinkle og får først bule på sent, og ved andre er det lige omvendt. Det kommer også an på og babyen ligger meget indadtil, og mange andre ting... Jeg var normalvægtig og slank inden jeg blev gravid, og fremmede er først begyndt at kunne se at jeg venter mig efter at jeg er kommet i 3. trimester. Det blev faktisk først rigtig tydeligt omkring uge 30. Inden da lignede det bare lidt at jeg pludselig havde spist lidt meget kage, eller havde en prut på tværs. I dag er jeg 36+2, og der er absolut ingen tvivl mere. Jeg har i øvrigt set flere piger i min terminsgruppe på Facebook der var overvægtige før de blev gravide, og som i lang tid har set rigtig flot gravide ud nu.
Machmüllerbebs skriver: Jeg er somsagt gravid. 8+6 og overvægtig. Der er en tanke der fylder meget ved mig. Fordi at jeg er tyk. Kommer man så til at se at jer er gravid?
Det er meget individuelt. Kendte engang en overvægtig der var gravid. Der kunne man tydeligt se. Men kendte også en anden engang som ventede tvillinger og selv i slutningen kunne man ikk se der
Altså nu ved jeg jo ikke hvor overvægtig du er men jeg har et BMI på 37 og er i 27 uge og der er ingen tvivl om at jeg er gravid. Det er meget tydeligt det ikke bare er fedt
Jeg er overvægtig og gravid. Omkring uge 25 så jeg rigtig gravid ud på maven.
Da jeg blev gravid tror jeg mit bmi var 29, og havde en kollega som kom hen og spurgte om jeg var gravid omkring uge 18 (så må jo ha været ret tydeligt, da kun min chef vidste det)
Årh tak for alle svarene. Det lettede lidt på bekymringerne så det bare at vente og se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128