Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
1 synes godt om
14. april 2016

Anonym trådstarter

Vil i ikke sige at ovitrellen er så godt som ude? Kan måske i virkeligheden ane en meget meget svag skygge hvis jeg koncentrere mig. Men på billedet kan man ikke se den. Det er 8 dage siden ovitrelle. Er det der hedder 2+6 hvis den er der.

Nu venter jeg selv med at teste igen. Men chancen for at jeg tester 2-3 dage før tid er der og så ville jeg være træt af hvis det var ovitrellen. Men det kan jeg være ret sikker på nu at det ikke er, ikke? Det er godt nok ikke med morgenurin men burde der ikke stadig være noget hvis det var ovitrellen ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

Xolia

Anonym skriver:

Vil i ikke sige at ovitrellen er så godt som ude? Kan måske i virkeligheden ane en meget meget svag skygge hvis jeg koncentrere mig. Men på billedet kan man ikke se den. Det er 8 dage siden ovitrelle. Er det der hedder 2+6 hvis den er der.

Nu venter jeg selv med at teste igen. Men chancen for at jeg tester 2-3 dage før tid er der og så ville jeg være træt af hvis det var ovitrellen. Men det kan jeg være ret sikker på nu at det ikke er, ikke? Det er godt nok ikke med morgenurin men burde der ikke stadig være noget hvis det var ovitrellen ? 

Kan se en streg men kender ikke til otrivelle 

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

Kan se en streg men kender ikke til otrivelle 

Det er en ægløsende sprøjtende som kan vise sig på en g test  

Anmeld Citér

15. april 2016

Anonym trådstarter

Så er den vist helt ude  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.