Hjælp mig med at finde et musik nummer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. september 2009

malou

Hej alle sammen...

Jeg sad før på You Tube fordi Henrik har oprettet et emne om nostalgi... og så kom jeg i tanke om et helt vildt fedt nummer jeg engang hørte... men jeg kan simpelthen ikke finde det... muligvis fordi jeg har stavet kunstnerens navn forkert osv...

Mener han hedder Michael Walten eller lign. og sangens omkved lyder:
gimme gimme gimme

Er der nogel af Jer skønne tøser ... og mænd der evt lige ved hvilket nummer jeg snakker om?? SÅ HJÆÆÆÆÆÆLP...

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
"gimme gimme gimme - all night long
gimme gimme gimme - keep playing that lovesong (that loooovesong)"

Narada Michael Walden... Fantastisk sang!
Jeg kan ikke finde den på youtube
Der er til gengæld et klip fra Idols, det hjælper lidt
http://www.youtube.com/watch?v=hAtJuY90f-Q

Anmeld

26. september 2009

malou

Caroline86 skriver:

"gimme gimme gimme - all night long
gimme gimme gimme - keep playing that lovesong (that loooovesong)"

Narada Michael Walden... Fantastisk sang!
Jeg kan ikke finde den på youtube
Der er til gengæld et klip fra Idols, det hjælper lidt
http://www.youtube.com/watch?v=hAtJuY90f-Q

ja lige PRÆCIS!!!! Nåh... se jeg havde jo stavet det helt forkert men glad for du heller ikke kunne finde det på YouTube så er jeg da ikke helt bag dansen (og dog) Sgu da underligt det ikke er på you tube er det ikke??

knus og tak forhjælpen Malou

Anmeld

26. september 2009

Diana...

super god sang.

Anmeld

26. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
malou skriver:

ja lige PRÆCIS!!!! Nåh... se jeg havde jo stavet det helt forkert men glad for du heller ikke kunne finde det på YouTube så er jeg da ikke helt bag dansen (og dog) Sgu da underligt det ikke er på you tube er det ikke??

knus og tak forhjælpen Malou

jo, det er faktisk lidt underligt
Men det kræver selvfølgelig der er nogen der lægger det derud

Anmeld

26. september 2009

malou

Caroline86 skriver:

jo, det er faktisk lidt underligt
Men det kræver selvfølgelig der er nogen der lægger det derud

ja det er sandt.... men mærkeligt, der må da være andre end os 2 der synes det er et fedt nummer eller??

Anmeld

26. september 2009

ekzunz

Han hedder Narada Michael Walden og sangen hedder Gimme gimme gimme - tror faktisk vi har skrevet om den før....

Men jeg kan slet ikke finde den på Youtube - meget mærkeligt!!!

Mit humør stiger lige 130% når jeg hører den - og jeg skråler med for fuld styrke....

Jeg optog den på et kasettebånd - 3 gange i træk kom den, kun afbrudt af Christian Flagstangs snak ind over musikken i Hej P3....Åhhhh - det  var
tider...

Anmeld

26. september 2009

malou

Znuzke skriver:

Han hedder Narada Michael Walden og sangen hedder Gimme gimme gimme - tror faktisk vi har skrevet om den før....

Men jeg kan slet ikke finde den på Youtube - meget mærkeligt!!!

Mit humør stiger lige 130% når jeg hører den - og jeg skråler med for fuld styrke....

Jeg optog den på et kasettebånd - 3 gange i træk kom den, kun afbrudt af Christian Flagstangs snak ind over musikken i Hej P3....Åhhhh - det  var
tider...

Ja vi har netop talt om den før... jeg har ihvertfald nævnt den.... men troede jeg var helt skæv i kysen fordi jeg ikke kunne hitte den på Youtube.... - jeg gad nemlig godt SKRUE HELT OP PÅ VOL: og danse rundt i hele stuen.... smiler... bliver vildt glad når jeg hører den.... ligesom dig

knus malou

Anmeld

26. september 2009

MoarViborg

26. september 2009

MoarViborg

malou skriver:

Hej alle sammen...

Jeg sad før på You Tube fordi Henrik har oprettet et emne om nostalgi... og så kom jeg i tanke om et helt vildt fedt nummer jeg engang hørte... men jeg kan simpelthen ikke finde det... muligvis fordi jeg har stavet kunstnerens navn forkert osv...

Mener han hedder Michael Walten eller lign. og sangens omkved lyder:
gimme gimme gimme

Er der nogel af Jer skønne tøser ... og mænd der evt lige ved hvilket nummer jeg snakker om?? SÅ HJÆÆÆÆÆÆLP...

knus malou

Glemte at citere dit indlæg så du kan se jeg har skrevet  men æhh.. sådan.. kig ovenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.