Eksperthjælp: Efter opsætning af æg 23/3, positiv test, Stigende Hcg mon det går ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. april 2016

Lisbeth Jess

Hvad skal jeg tænke og tro?

Er i 2. ICSI-forsøg, fik sat et æg op d. 23. marts, tog en positiv test efter 14 dage, blodprøven sagde positiv men HCG på 40. Et par dage efter, fredag, var den en fordobling, på 76, var egentlig glad. Tog en test om lørdagen, som jeg synes, var blevet lidt svagere. Lørdag og søndag havde jeg ikke de store symptomer, men de er ved at vende tilbage i dag, mandag. Har ikke blødt siden min sidste menstruation.

Har ny blodprøve på torsdag. Den ene dag er jeg ved at give op, den næste dag er jeg lidt håbefuld igen. Jeg frygter allermest en MA. Hvor sandsynligt er det? (er 37

Lisbeths svar

Hej Kære du !

Ked af jeg ikke fik svaret dig  hurtigere Nu er det torsdag og du har sikkert fået taget en ny HCG.

Med det du beskriver, som sikkert stadig består, tror jeg den er hjemme. Forstår din bekymring, som ny gravide har, din er jo større i og med i har fået hjælp.

Når din  HCG er steget i dag,som vi forventer,så vokser dit foster, chancen for det bliver og udvikler sig fortsat, er lige så stor som hos andre gravide. Send kærlige tanker til din livmoder.og hav tillid til det går godt.

Du må meget gerne give en update.

Rigtig meget held og lykke fremover.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

cph-mom

Det gik desværre ikke   En uge efter var Hcg på 78, og en kraftig menstruation kom fire dage efter. 

En hård ventetid er ovre, og vi skal i gang med et nyt forsøg. 

Anmeld Citér

22. april 2016

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej kære du !

Det gør mig meget ondt at læse.   Det er en ubeskrivelig hård tid. Håb, tvivl og sorg.

Håber for jer at næste gang er lykkens gang. held og lykke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.