Hvad skal jeg tænke og tro?
Er i 2. ICSI-forsøg, fik sat et æg op d. 23. marts, tog en positiv test efter 14 dage, blodprøven sagde positiv men HCG på 40. Et par dage efter, fredag, var den en fordobling, på 76, var egentlig glad. Tog en test om lørdagen, som jeg synes, var blevet lidt svagere. Lørdag og søndag havde jeg ikke de store symptomer, men de er ved at vende tilbage i dag, mandag. Har ikke blødt siden min sidste menstruation.
Har ny blodprøve på torsdag. Den ene dag er jeg ved at give op, den næste dag er jeg lidt håbefuld igen. Jeg frygter allermest en MA. Hvor sandsynligt er det? (er 37
Lisbeths svar
Hej Kære du !
Ked af jeg ikke fik svaret dig hurtigere Nu er det torsdag og du har sikkert fået taget en ny HCG.
Med det du beskriver, som sikkert stadig består, tror jeg den er hjemme. Forstår din bekymring, som ny gravide har, din er jo større i og med i har fået hjælp.
Når din HCG er steget i dag,som vi forventer,så vokser dit foster, chancen for det bliver og udvikler sig fortsat, er lige så stor som hos andre gravide. Send kærlige tanker til din livmoder.og hav tillid til det går godt.
Du må meget gerne give en update.
Rigtig meget held og lykke fremover.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér