Forbedre sædkvaliteten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
8 svar
3 synes godt om
14. april 2016

Bmichelle

Hej søde tøser:-).
Jer, hvor i allerede ved at det mandens sædkvalitet der ikke er for god - er de startet på nogle vitaminer eller noget andet for at forbedre den?
Igår kom det der b-daddy hjem til os og han er lige startet på der herhjemme til morgen - så er lidt spændt på om det har effekt.
Har i ellers nogle gode effekter?:-)
Vi skal til vores første møde på fertilitetsklinikken om 2 måneder og vil så gerne have forberedt mig så godt som muligt, så vi muligvis kan komme i behandling snarest muligt! Jeg er så utålmodig!

Knus - vi har prøvet i 16 måneder nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

Nanastep

De der B-daddy virkede helt vildt fantastisk her Hos os , fra en ubrugelig kvalitet til en super kvalitet . Mellem 15-20mill levende sædceller min kæreste skulle spise pillerne morgen og aften 

Anmeld Citér

14. april 2016

Bmichelle

Hold da helt op, dejlig besked at få

Hvor længe gik der fra han startet med dem til Du blev gravid? Og tog han andet?

Anmeld Citér

14. april 2016

Nanastep

Bmichelle skriver:

Hold da helt op, dejlig besked at få

Hvor længe gik der fra han startet med dem til Du blev gravid? Og tog han andet?

Vi er igang med 3 iui forsøg . Men hans prøver var allerede forbedret meget efter 4 uger   

Og nej han spiser ikke andet end dem 

Anmeld Citér

14. april 2016

Bmichelle

Lækkert for jer! - krydser finger for der snart sker noget for jer☺️.. 

Men det er da virkelig hurtigt de har hjulpet på ham.. Skønt for jer!

Anmeld Citér

14. april 2016

Nanastep

Bmichelle skriver:

Lækkert for jer! - krydser finger for der snart sker noget for jer☺️.. 

Men det er da virkelig hurtigt de har hjulpet på ham.. Skønt for jer!

Tak 

det skal nok også hjælpe hos jer - bare han husker dem 

held og lykke til jer 

Anmeld Citér

14. april 2016

Bmichelle

Jeg håber, selvom ventetiden godtnok er ved at tage hårdt på mig! 

Ja, det lige med at huske dem  - stod op med ham for sikre mig at han tog den��..

Anmeld Citér

14. april 2016

Rtjm05

Bmichelle skriver:

Hej søde tøser:-).
Jer, hvor i allerede ved at det mandens sædkvalitet der ikke er for god - er de startet på nogle vitaminer eller noget andet for at forbedre den?
Igår kom det der b-daddy hjem til os og han er lige startet på der herhjemme til morgen - så er lidt spændt på om det har effekt.
Har i ellers nogle gode effekter?:-)
Vi skal til vores første møde på fertilitetsklinikken om 2 måneder og vil så gerne have forberedt mig så godt som muligt, så vi muligvis kan komme i behandling snarest muligt! Jeg er så utålmodig!

Knus - vi har prøvet i 16 måneder nu.

Min mand manglede d- vitamin fik vi afvide på klinikken, han havde kun 600.000 sædceller, han startede på d- vitamin og da vi skulle igang med icsi efter 1,5 mdr. Var hans tal på 2 millioner, ikke en voldsom forskel, men alligevel nok til at vi kunne få ivf behandling i stedet for icsi 

Anmeld Citér

14. april 2016

Bmichelle

Det er vildt nok hvor "lidt" der nogle gange skal til.. 

Det eneste vi fik afvide at lægen var at han havde alt for lidt sædceller og at dem der så var tilbage er der ikke så meget krudt i - så jeg er mega bange for hvad der skal ske.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.