Jeg har et crush

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.075 visninger
12 svar
32 synes godt om
13. april 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været sammen i en del år. Vi har et barn sammen. Han ved godt, at jeg også er til kvinder.

Vi har de sidste par år haft en masse problemer med vores forhold, men er blevet sammen for vores barns skyld. 

Situationen er nu den, at jeg har fået et crush på en af pædagogerne fra vuggestuen. Ikke bare et lille crush, men et "jeg tænker hele tiden på hende" crush.

Jeg kan slet ikke finde ud af, hvad jeg skal gøre. Skal jeg fortælle hende det? Bør jeg lade være? Og jeg ved jo slet ikke, om hun er til kvinder.

Og er det overhoved værd at fortælle kæresten, når det bare er et crush, som jo nok slet ikke føre nogle steder.

Hvis jeg fortæller ham det, går vi måske helt i stykker, og det fungere jo nogenlunde herhjemme, som vi gør det nu. 

Åh, jeg synes det er svært.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Altså du har fået et crush på en kvinde i vs der passer dit barn?

eller arbejder du i vs og har fået crush på kollega?

uanset hvad så ville jeg ikk fortælle nogen af parterne det

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Altså du har fået et crush på en kvinde i vs der passer dit barn?

eller arbejder du i vs og har fået crush på kollega?

uanset hvad så ville jeg ikk fortælle nogen af parterne det

Der er en pædagog fra mit barns vuggestue, som er på en af de andre stuer.

Hvorfor ville du ikke fortælle det, til nogen af dem?

Anmeld Citér

13. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg ville finde ud af hvad jeg ville og hvem jeg var, inden jeg involverede andre. Er du lykkelig med sin mand og ønsker at blive med ham, så dropper du dit crush og undlader at handle på det. Hvis du vil satse på kærligheden et andet sted end i dit nuværende forhold så skylder du din mand en anstændig afslutning, og når I er gået fra hinanden kan du så undersøge om dine følelser er gengældt... at spille på flere heste lyder uværdigt for jer alle... 

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg ville finde ud af hvad jeg ville og hvem jeg var, inden jeg involverede andre. Er du lykkelig med sin mand og ønsker at blive med ham, så dropper du dit crush og undlader at handle på det. Hvis du vil satse på kærligheden et andet sted end i dit nuværende forhold så skylder du din mand en anstændig afslutning, og når I er gået fra hinanden kan du så undersøge om dine følelser er gengældt... at spille på flere heste lyder uværdigt for jer alle... 

Jeg har på intet tidspunkt tænkt mig, at spille på 2 heste. 

Men når det er sagt, tror jeg ikke på, at et crush kan blive til en forelskelse, hvis der ikke er følelser tilbage, af en eller anden art.

Jeg ved at vi fungerer herhjemme, som det ser ud nu - men forelsket i min kæreste, det er jeg ikke. Vi er enige om, at blive sammen, sådan lidt på venner der deler seng, kun for vores barns skyld.

Anmeld Citér

13. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Men når det er sagt, tror jeg ikke på, at et crush kan blive til en forelskelse, hvis der ikke er følelser tilbage, af en eller anden art.

Jeg ved at vi fungerer herhjemme, som det ser ud nu - men forelsket i min kæreste, det er jeg ikke. Vi er enige om, at blive sammen, sådan lidt på venner der deler seng, kun for vores barns skyld.

Gider du seriøst bruge dit liv på det? "Venner der deler seng".. Er livet ikke for kort til det?

Anmeld Citér

13. april 2016

Rauw

Ville du ikke synes det var mega akavet hvis hun ikke er interesseret og fortæller sine kollegaer om det og alle så begynder at glo skævt til oskars mor som er en gift kvinder der går og prøver at score pædagogerne? 

Anmeld Citér

13. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Ud over det virkelig tragiske ved at bruge sit liv sådan (og hvilket barn skulle have glæde af dette?) så er det netop at spille på flere heste, når du lader din beslutning bero på om dine følelser returneres. Der er egentlig ikke interessant om de gengældes... det interessante er at du befinder dig i et forhold, som er tilstrækkeligt dårligt til at du vil søge andre veje (men kun tør, hvis der står en anden)... og derfor skylder du i mine øjne dig selv og din nuværende partner en ordentlig afslutning, så du kan komme videre ud og finde kærligheden et andet sted...

Anmeld Citér

13. april 2016

Newsence

Syntes dig og din mand bør vælge om I vil forsøge at finde kærligheden eller gå fra hinanden. Man kan da ikke låse hinanden fast i et forhold hvor ingen elsker hinanden. Ærlig talt det er jeres barn da ikke tjent med. 

Selvom følelserne er væk kan de nogen gange godt genfindes men for jer det kræver en masse arbejde og nok noget prof hjælp. 

Vælger I ikke at forsøge eller det ikke lykkes så bør I nok bare for alle 3's skyld gå hvert til sidst.

derudover ville jeg aldrig reagere eller fortælle mit barns pædagog om mit crush. Hun er på arbejde og i en professionel rolle og hun bør ikke på nogen måde indlede noget som helst med et barns mor. Så under alle omstændigheder vil det blive til noget akavet og der kan kun komme skuffelse.

så jeg syntes du bør tage et helhjertet valg om hvad du vil i dit forhold 

Anmeld Citér

14. april 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Rauw skriver:

Ville du ikke synes det var mega akavet hvis hun ikke er interesseret og fortæller sine kollegaer om det og alle så begynder at glo skævt til oskars mor som er en gift kvinder der går og prøver at score pædagogerne? 

Lige præcis derfor jeg os skriver at jeg ikke ville fortælle nogen om det ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.