Mine bryster brænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2016

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, så brænder mine bryster! De er ikke som sådan "ømme", men jeg får sådan nogen brændende fornemmelser i dem.. Og sådan lidt som om det spænder. Jeg har silicone, så jeg ved ikke om det er meningen.. Andre der har prøvet det?  Jeg er meget ny gravid, er kun 6+2.. Har først fået det sådan her de sidste par dage. åååh altså 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, så brænder mine bryster! De er ikke som sådan "ømme", men jeg får sådan nogen brændende fornemmelser i dem.. Og sådan lidt som om det spænder. Jeg har silicone, så jeg ved ikke om det er meningen.. Andre der har prøvet det?  Jeg er meget ny gravid, er kun 6+2.. Har først fået det sådan her de sidste par dage. åååh altså 

Jeg er i dag 6+3 og har haft mega spændte bryster de sidste halvanden uge. Min brystvorter er så ømme, følsomme at bare dynen om natten røre dem, så svier og brænder det nærmest.. Tror det er meget almindeligt  

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Jeg er i dag 6+3 og har haft mega spændte bryster de sidste halvanden uge. Min brystvorter er så ømme, følsomme at bare dynen om natten røre dem, så svier og brænder det nærmest.. Tror det er meget almindeligt  

Åh godt at høre jeg ikke er alene i verden  Blev bare helt utrolig, for alle snakker om ømme bryster, og det synes jeg ikke de er.. Spænder og brænder bare 

Anmeld Citér

13. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Åh godt at høre jeg ikke er alene i verden  Blev bare helt utrolig, for alle snakker om ømme bryster, og det synes jeg ikke de er.. Spænder og brænder bare 

Sådan havde jeg det hvert fald også ved min første graviditet og den forløb helt normalt.. Så tænker det er helt alm symptomer, er det hvert fald for mig og tænker bare at man beskriver følelsen forskelligt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.