LLT. skriver:
Hej damer 
Nu er mit første barn jo lige startet i før-skole her 1.april og ved ikke hvordan det normalt er i SFO mht. adgang til div. internet. Men nu har jeg henten trunten flere gange hvor hun har sat med en fra klassen over hende og været på youtube? altså herhjemme har hun ikke adgang til internet selv så vi har ikke rigtig fået snakket om hvad man må og ikke må på internettet 
Det der bekymre mig er, hvad nu hvis de får trykket forkert eller noget? der skal ikke meget staven forkert på youtube før der popper grimme ting op i hovedet på en 
Hvordan er reglerne i jer andres SFO? er der os bare fri adgang til internettet? ser også tit drengene fra både min piges klasse og ældre børn spille voldsomme skydespil 
Er jeg bare håbløst bagud eller er det sådan man gør i dag? for så tænker jeg da at jeg skal have en snak med hende hvordan man passe på, på internettet 
Håbløs bagud eller ej, så syntes jeg det er en sørgelig udvikling hvis dét er hvad man laver på en SFO nu om dage.
Jeg ville da helt klart prøve at tage det op en dag, evt hvis man kunne lave et skriv ud til flere, for også at opveje stemningen hos andre forældre.
Men ting er netop alle de unødvendige ting, som kan poppe frem/søges efter. En anden ting er, at netop på en SFO, fyldt med børn, burde det da for suvlan være mulighed for at finde på noget andet, og langt mere fornuftigt, at lave... Come on altså.
Anmeld
Citér