Overflytning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2016

Musen91

Er der nogle der ved hvordan det foregår hvis man skal overflyttes fra OUH til Roskilde fertilitetsafdeling? 

Jeg er nemlig flyttet til Sjælland og dette gør jeg ikke får betalt min kørsel til Odense mere og vi har derfor overvejet og flytte klinik, men indebærer det ny henvisning fra lægen og endnu en omgang med en hulens masse papirer der skal skrives under, eller kan OUH sende en henvisning til dem og sende dem min journal så vi ikke skal starte helt fra bunden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

123.

Musen91 skriver:

Er der nogle der ved hvordan det foregår hvis man skal overflyttes fra OUH til Roskilde fertilitetsafdeling? 

Jeg er nemlig flyttet til Sjælland og dette gør jeg ikke får betalt min kørsel til Odense mere og vi har derfor overvejet og flytte klinik, men indebærer det ny henvisning fra lægen og endnu en omgang med en hulens masse papirer der skal skrives under, eller kan OUH sende en henvisning til dem og sende dem min journal så vi ikke skal starte helt fra bunden? 

prøv at ringe og sprøg ouh. Men tror lægen skal henvise dig på ny

Anmeld Citér

13. april 2016

Baby-Crazy

Tror ikke det er det store besvær...

tror bare du skal kontakte OUH og bede dem sende dig videre og selvfølgelig din journal

jeg går tilfældig selv på Roskilde og er rigtig glad for det

Anmeld Citér

13. april 2016

Musen91

Baby-Crazy skriver:

Tror ikke det er det store besvær...

tror bare du skal kontakte OUH og bede dem sende dig videre og selvfølgelig din journal

jeg går tilfældig selv på Roskilde og er rigtig glad for det

Lytter de til hvad man siger til dem osv? Så man ikke føler sig som en i mængden? Har nemlig ikke lyst til og rykke fra OUH men pga kørslen kan det bare blive nødvendigt i længden. 

Hvor lang ventetid er der på ivf ved du noget om det?  

Anmeld Citér

19. april 2016

Baby-Crazy

Musen91 skriver:

Lytter de til hvad man siger til dem osv? Så man ikke føler sig som en i mængden? Har nemlig ikke lyst til og rykke fra OUH men pga kørslen kan det bare blive nødvendigt i længden. 

Hvor lang ventetid er der på ivf ved du noget om det?  

Jeg synes de er rigtig gode! Føler der er god tid og der er aldrig noget negativt!

Da jeg blev godkendt til IVF tog det kun et par uger så var jeg igang

det eneste er så at selve ægudtagning og oplægning foregår på Holbæk sygehus... Alt andet er på Roskilde...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.