Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

221 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. april 2016

LayLow

Når man får en positiv ægløsningstest, er det så lige så godt at hoppe på der, eller er det bedre at vente et døgns tid, altså ca de der 24 timer det tar før den reelt er der? 

Jeg tester på livet løs, men den er der ikke endnu, så det er blot for at være forberedt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

MissTas

LayLow skriver:

Når man får en positiv ægløsningstest, er det så lige så godt at hoppe på der, eller er det bedre at vente et døgns tid, altså ca de der 24 timer det tar før den reelt er der? 

Jeg tester på livet løs, men den er der ikke endnu, så det er blot for at være forberedt 

Jeg har hørt at man er mest frugtbar 3-4 dage inden ægløsning, på ægløsningsdagen og dagen efter en positiv test. Så jeg ville bestemt begynde lidt før .. Om ikk andet så hver anden dag indtil du står med en positiv ægløsningstest 

Anmeld Citér

13. april 2016

LayLow

Jeg er på cd14 og vi startede optakten igår... Så dvs hver anden dag til vi får en positiv test og så dagen efter den 

det burde vi kunne klare tak

Anmeld Citér

13. april 2016

MissTas

LayLow skriver:

Jeg er på cd14 og vi startede optakten igår... Så dvs hver anden dag til vi får en positiv test og så dagen efter den 

det burde vi kunne klare tak

Ja og så på dagen hvor du har en positiv test og dagen efter  så burde i være dækket godt ind denne cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.