Anonym skriver:
Min højt elskede mor - klodens mest fantastiske mormor - har fået konstateret en kræftknude i brystet. Den er heldigvis opdaget tidligt og kan opereres. På mandag sættes det hele igang med forberedelsesmøder osv - Hun har allerede fået taget billeder af lungerne og fået taget nogle vævsprøver og næste torsdag, skal hun ind og opereres. Her tager de også nogle lymfer ud til videre undersøgelse. 10 dage efter operationen er alle undersøgelser færdige og mor kan få svar på, om det er en aggressiv kræftform og om den har nået at forgrene/sprede sig til andre steder... Hun skal herudover have 15 strålebehandlinger efter operationen
Lægerne er heldigvis meget fortrøstningsfulde, men jeg er i chok! Min mor!
Men hun skal nok komme igennem del her og blive rask igen. Det skal hun bare!
Åårh søde du
hvor jeg føler med dig.... Har været der med begge mine forældre...
men husk på det er blevet opdaget tidligt og tiden betyder alt i sådanne tilfælde! Og brystkræft er de efterhånden gode til at behandle 
er sikker på din mor nok skal komme heltskindet igennem... Hun går en hård tid i møde med kemo og strålebehandlinger og det blir sikkert også hårdt for jer at se din mor på den måde men det bringer også en endnu tættere sammen og som sagt hun kommer helt sikkert ud på den anden side kræftfri 

Anmeld
Citér