Har brug for nogen succes historier om at blive gr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2016

Prinsessens'Mor<3

Prøver lige herinde også da jeg tænker i er miraklerne, men her er vores historie..

Herhjemme prøver vi og blive gravid med nr 2, smed pillerne i marts 2014.. I december 2014 blev jeg gravid på trods af min cyklus kunne vare op til Ca 80 dage ligesom med vores nuværende datter..

Men jeg blev lykkeligt gravid, men blødte og blev scanner ofte med en livlig baby, til nf scanning viste det sig så vores baby ikke havde udviklet sin hjerne og vi blev derfor nødt til og afbryde graviditeten i februar 2015..

Nu står jeg 1 År efter aborten og 2 år efter præventionen blev smidt og intet sker der.. Jeg har siden aborten utroligt nok haft en nogenlunde regelmæssig cyklus på Ca 31 dage, har brugt ægløsning teste, vi er begge blevet tjekket og alt er fint, men alligevel sker der intet.. 

Det hele går mig mere og mere på især psykisk, og det at der nu er gået over 1År siden der sidst er sket noget for mig til og miste troen på det nogensinde vil ske..

Det skal lige siges jeg er overvægtig og vejer Ca 110 kg..

Men jeg har virkelig brug for råd, gode historier, hvad I nu kan give for og hjælpe mig på humøret..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

Ciss

Det er selvfølgelig noget andet, men jeg har en veninde, som oplevede, at hun og manden forsøkte i mange år uden held. Til sidst prøvede hun en skrap diæt - ikke fordi hun troede på projektet længere. Mere bare for at kunne krydse det af på listen og vide, at hun havde prøvet alt, før hun gav op. Og så virkede det! Hun fik en dreng, og to år efter kom der også en pige. Denne gang uden at hun gjorde nogen ekstra indsats.

Nogle gange kører kroppen sit eget løb. Den er ikke let at blive klog på.

Et stort og de bedste ønsker for jer!

Anmeld Citér

13. april 2016

Doubleup

Prinsessens'Mor<3 skriver:

Prøver lige herinde også da jeg tænker i er miraklerne, men her er vores historie..

Herhjemme prøver vi og blive gravid med nr 2, smed pillerne i marts 2014.. I december 2014 blev jeg gravid på trods af min cyklus kunne vare op til Ca 80 dage ligesom med vores nuværende datter..

Men jeg blev lykkeligt gravid, men blødte og blev scanner ofte med en livlig baby, til nf scanning viste det sig så vores baby ikke havde udviklet sin hjerne og vi blev derfor nødt til og afbryde graviditeten i februar 2015..

Nu står jeg 1 År efter aborten og 2 år efter præventionen blev smidt og intet sker der.. Jeg har siden aborten utroligt nok haft en nogenlunde regelmæssig cyklus på Ca 31 dage, har brugt ægløsning teste, vi er begge blevet tjekket og alt er fint, men alligevel sker der intet.. 

Det hele går mig mere og mere på især psykisk, og det at der nu er gået over 1År siden der sidst er sket noget for mig til og miste troen på det nogensinde vil ske..

Det skal lige siges jeg er overvægtig og vejer Ca 110 kg..

Men jeg har virkelig brug for råd, gode historier, hvad I nu kan give for og hjælpe mig på humøret..

Vi prøvede i 4 cyklusser som blev mere og mere ureglmæssige (6 mdr.) med æl tests og alt det der pjat, så ville vi holde en pause efter jeg fangede en bio og da vi ville lægge projekt baby på hylden og lade naturen gå sin gang, blev jeg gravid samme måned. 

Jeg tror det var fordi jeg stressede over det og tænkte for meget på det. :-)

Held og lykke :-)

Anmeld Citér

13. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi har et vennepar med nogenlunde samme forhistorie. Dog intet fælles barn. 

De var også blevet gravide og mistet og derefter skete der intet i 1,5 år. Intet. 

De kom i udredning og påbegyndte behandling.. De skulle hele møllen igennem, og især min veninde var sindssygt stresset over det. Hun var dybt frustreret over sin krop, og hun var helt nede i kælderen da første forsøg var negativt. 

Så tog de på ferie, og drak sig skide fulde og nød livet i tre uger i Thailand, så de havde fået ny energi til at prøve behandlings forsøg nummer 2. 

Der var bare lige den lille hage, at hun var blevet gravid på ferien 

Det positive er, at du jo godt kan blive gravid. Det ved I jo. Men I må jo kontakte lægen og fortælle hvad situationen er. 

Måske du/I skal begynde at have fokus et andet sted i nogle måneder? 

F.eks ny aktiv livsstil her hen over sommeren. Så får I en masse ny energi, kommer ned i vægt og det forbedrer helt sikkert også jeres chancer for en ny graviditet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.