Hjælp til og holde modet oppe og gode historier sø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2016

Prinsessens'Mor<3

Herhjemme prøver vi og blive gravid med nr 2, smed pillerne i marts 2014.. I december 2014 blev jeg gravid på trods af min cyklus kunne vare op til Ca 80 dage ligesom med vores nuværende datter..

Men jeg blev lykkeligt gravid, men blødte og blev scanner ofte med en livlig baby, til nf scanning viste det sig så vores baby ikke havde udviklet sin hjerne og vi blev derfor nødt til og afbryde graviditeten i februar 2015..

Nu står jeg 1 År efter aborten og 2 år efter præventionen blev smidt og intet sker der.. Jeg har siden aborten utroligt nok haft en nogenlunde regelmæssig cyklus på Ca 31 dage, har brugt ægløsning teste, vi er begge blevet tjekket og alt er fint, men alligevel sker der intet.. 

Det hele går mig mere og mere på især psykisk, og det at der nu er gået over 1År siden der sidst er sket noget for mig til og miste troen på det nogensinde vil ske..

Det skal lige siges jeg er overvægtig og vejer Ca 110 kg..

Men jeg har virkelig brug for råd, gode historier, hvad I nu kan give for og hjælpe mig på humøret..

Tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

MRS.Thomsen

Åh, hvor er det synd for jer at I skal kæmpe sådan denne gang  Kan godt forstå, at det er svært at holde modet oppe. Jeg var selv ved at blive ret tosset, og det gik endda ret hurtigt for os, så jeg føler med dig! 

Det lykkedes for os, da vi besluttede at vi ikke ville prøve længere og holde pause pga min jobsituation. jeg har hørt mange sige, at når man fokuserer på noget andet, så kan kroppen finde ud af det igen. 

Ved ikke om din vægt kan være en hindring, men det må lægen kunne fortælle. Hvis du er interesseret i et vægttab, kunne det måske være en god fokus-fjerner? Evt et forløb hos en træner er godt til at holde motivationen oppe og et par måneders pause fra babytanker er måske det din krop har brug for, for at kunne slappe af, og evt blive mere fysisk parat til en ny graviditet. Tjek evt. Thebodycoach på instagram. Det forløb kan jeg varmt anbefale. Masser af dejlig mad og 20 minutters træning 5 gange om ugen. Kiloene rasler af. 

Beklager at det mere blev et råd end den efterspurgte succeshistorie. Håber du kan bruge lidt af det alligevel.  For at det snart lykkes med nr 2.

Anmeld Citér

13. april 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Har skrevet min historie på min profil  

Ønsker jer held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.