Hvad er det her?( Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.525 visninger
9 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2016

Anonym trådstarter

Hej i dag har jeg flere gange tørret tråde med blod efter toiletbesøg og der har været blod i mine underbukser. Jeg har også kraftige plukkeveer ca hver 7. Minut. Skal jeg være bekymret? Er i uge 41

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

Anonym

Jeg vil mene at i godt kan pakke tasken - det vare nok ikke så længe som det har varet 

jeg tror bestemt ikke du skal være bekymret. Men hvis det hjælper på din tvivl så kan du altid ringe til fødegangen 

Anmeld Citér

12. april 2016

Tine B

Voldsomt grafisk.. 

Jeg tænker, at det er din slimprop der er gået og at dine plukveer højst sandsynligt vil udvikle sig til veer inden for nærmeste fremtid.. Held og lykke! 

Anmeld Citér

12. april 2016

Valle81

Der ankommer da vist en baby inden så længe

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

Håber på snarlig fødsel  Bare i tvivl om mængden af blod / blodig slim er normal

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym

Okay en advarsel om at det måske var et knapt så lækkert billede kunne have været rar!  

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay en advarsel om at det måske var et knapt så lækkert billede kunne have været rar!  

Forsøgte at advare via overskriften, men kunne måske have gjort det tydligere 

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym

Jeg tænker at du er så småt på vej i fødsel kunne evt være tegnblødning, og dine plukveer ikke er plukveer, ellers er de og de rigtige veer kommer inden længe. 

Held og lykke! En kæmpe "god-fødsel" krammer herfra 

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker at du er så småt på vej i fødsel kunne evt være tegnblødning, og dine plukveer ikke er plukveer, ellers er de og de rigtige veer kommer inden længe. 

Held og lykke! En kæmpe "god-fødsel" krammer herfra 

Jeg tror også det er rigtige veer efterhånden. Som kommer med alt fra 2-5 minutters mellemrum men dog kun varer varer mellem 30-50 sek. Dog kraftige og kræver god vejrtrækningen. Tusinde tak

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror også det er rigtige veer efterhånden. Som kommer med alt fra 2-5 minutters mellemrum men dog kun varer varer mellem 30-50 sek. Dog kraftige og kræver god vejrtrækningen. Tusinde tak

Uuh! Hvor er det spændende giv endelig lyd efter din fødsel, som helt sikkert kommer til at gå så godt og hurtigt  

sender masser af varme tanker til dig og lille bebs som du møder lige om lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.