Vil sige det både og dig den er galt med, men alligevel ikke.
For nogle drømmer en drøm som ren faktisk går i "opfyldelse" hvilket det lyder til ved dig.
Jeg stod selv i noget af det samme for knap 3 år siden, min kæreste stod og skulle flytte hjem til mig og bo, alt var nyt og jeg lige flyttet til Fyn, havde lært ham at kende igennem min eks kæreste. Men vi besluttede os hurtigt for at flytte sammen, for hans udlejer havde opsagt ham, da de selv skulle bruge pladsen, og jeg vidste at han havde noget med en pige, men herste Gud med det, for det stoppede da vi startede.
og han kunne se jeg ikke ville have min eks igen, men hvad jeg ikke vidste at der var en tøs mere, jeg måtte aldrig komme med hjem til ham at pakke hans ting ned, for det skulle ikke gå ud over rutinen for sønnen, og det var noget jeg gik meget op i, så tænkte ikke mere over det.
Men så kom der alligevel nogle ting i vejen han telefon var tit optaget da jeg ringede, og den ene dag jeg var med der hjemme, kunne jeg se hvor "langt" han var, og min første tanke var. Hvad helved laver han alle de timer han er her??
Mig min tvivl kom til gode, for pludselig en dag, er der en pige der kontakter mig, og der skal ikke meget til jeg ringer til ham, og siger der er noget jeg gerne ville snakke med ham om, og han vidste med det samme hvad det var, og nævnte også hendes navn.
Mistede alt tillid til ham, men han spurgte hvad han kunne gøre for at redde forholdet og jeg vidste det virkelig ikke, men gav ham en chance (nogle vil nok syntes det var dumt) også gav han mig alle hans koder og jeg indrømmer da gerne jeg brugte flere timer på hans facebook når jeg var på skole (under uddannelse)
Og ved at jeg konfronterede ham med det, sidder jeg her snart 3 år efter med den dejligste mand, vores børn og en mand der aldrig kan finde på det igen, som han selv siger, har jeg vendt nogle ting i hans hoved og han var bare en forvirret dreng på 23 knap 24 år der ikke vidste hvad han ville med livet og ikke nogen uddannelse, men det er han under nu, og han vil forsørge sin familie ☺️
Så min opfodring er at fortæl ham det, vær ærlig.. Sig hvad din drøm har gjort ved dig, at han var fuld og gav dig koden til hans facebook er ikke noget han så kan blive sur over du har været på hans profil, for hvis du ikke måtte havde du ikke fået kode , og at han var fuld er ikke en undskyldning, for man skal ikke drikke mere end man kan huske hvad man har sagt og gjort ☺️
Så bare spring ud i det, vil han jer virkelig gerne vil han rette på sine fejl og hjælpe dig med at bygge tilliden op igen ☺️
Håber du kan bruge det til noget ☺️