Kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2016

serinasmor

Æble  fedt på mave (og ballerne lår) 

Og som min mor ville sige jeg er et æble med lange lækre ben

Ville vælge en kjole som denne i denne længde ca  - Den må gerne sidde til i taljen eller evt have lidt rynk på maven  https://www.zalando.dk/anna-field-curvy-jerseykjoler-burgundy-black-ax821ca06-g11.html  

Oven på denne ville jeg sætte en blazer - på denne en mørk ... Blazeren skal ikke kunne lukkes men passe over skulderen og på ærmelængden .. brug den gerne med opsmøg på ærmet - blazeren vil antyde din talje og give figur til din silhuet 

gå i h&m deres blazere er faktisk rigtigt fine og ikke ret dyre ... I og med den ikke skal kunne lukkes bør du kunne bruge den i længere tid også efter vægttab 

Og vælg en sko med hæl, det giver god holdning og løfter numsen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

Kay

serinasmor skriver:

Gode stænger så er der noget at arbejde med de skal da vises frem  

Hvordan har du det med hæle ? Ved jo ikke om du er 2 meter høj eller  1,5 meter lav  

Jeg har meget hybermobile ankler så går meget dårligt med hæle. .. har dog et par kilehæle jeg går fint i ☺

Anmeld Citér

12. april 2016

Kay

serinasmor skriver:

Ville vælge en kjole som denne i denne længde ca  - Den må gerne sidde til i taljen eller evt have lidt rynk på maven  https://www.zalando.dk/anna-field-curvy-jerseykjoler-burgundy-black-ax821ca06-g11.html  

Oven på denne ville jeg sætte en blazer - på denne en mørk ... Blazeren skal ikke kunne lukkes men passe over skulderen og på ærmelængden .. brug den gerne med opsmøg på ærmet - blazeren vil antyde din talje og give figur til din silhuet 

gå i h&m deres blazere er faktisk rigtigt fine og ikke ret dyre ... I og med den ikke skal kunne lukkes bør du kunne bruge den i længere tid også efter vægttab 

Og vælg en sko med hæl, det giver god holdning og løfter numsen  

Tak

Anmeld Citér

12. april 2016

serinasmor

Kay skriver:

Jeg har meget hybermobile ankler så går meget dårligt med hæle. .. har dog et par kilehæle jeg går fint i ☺

Er også selv bedst til kilehæl det giver ligesom en bedre balance

Anmeld Citér

12. april 2016

GUSO

Hvad med denne fra zizzi?? Den er da fin til konfirmation 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. april 2016

Kay

GUSO skriver:

Hvad med denne fra zizzi?? Den er da fin til konfirmation 

Har prøvet dwn og den sidder dumt

Anmeld Citér

12. april 2016

GUSO

Kay skriver:

Har prøvet dwn og den sidder dumt

Øv syntes bare den er så fin 

Anmeld Citér

12. april 2016

GUSO

Har du prøvet at kigge på carmakoma.dk de har også meget fint også ofte under udsalgskategorien 

Anmeld Citér

12. april 2016

Kay

GUSO skriver:

Øv syntes bare den er så fin 

Det er den også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.