MissTas skriver:
Hej piger
sagen er den at min datter efterhånden har været rigtig meget igennem. Fulgt siden hun var 1,5 år pga hun blev blå i hovedet og på hænder og fødder flere gange dagligt. Derudover har hun døjet rigtig meget med maven og blev i januar opereret for tarmslyng i Odense og fik fjernet 20cm syg tyktarm. Efter hendes tarmoperation har hun så udviklet lyskebrok i både højre og venstre side som ind imellem sætter sig fast og skal derfor opereres her D. 21 i Aalborg
vil hører om nogle herinde har børn der er opereret for lyskebrok? Hvordan er arene? Hvordan er efterforløbet? Vi har fået at vide at vi nok skal regne med halvanden uges tid hjemme efter operationen.
Min søn blev opereret for det sidste. Hans ar er rigtig fint, dog er lyskebrokket kommet tilbage 
mht til 1.5 uge hjemme, det forstår jeg ikke. Min søn måtte klatre i træer samme dag vis han ønskede det , børn er indrettet sådan at de ikke gør det vis det gør ondt. Han var i skole efter to dage hjemme (og han er AKKIV, svær ADHD) det vidste lægen, så lægen vidste at såret ikke ville begrænse ham men det skal det som sagt heller ikke..
Anmeld
Citér