Skal han være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
9 svar
5 synes godt om
12. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg skal snart have samtale med chefen og pædagog i min barns børnehave , skal min mand med? Det sagde pædagog at han skal med , kræver de at min mand skal med i samtale.? Han arbejde hele dagen til nat og vi ser ham ikke før hans weekende . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

Abracadabra

Ja, hvis de har bedt om, at han skal med, så skal han jo med... Så må han tage et par timer fri. 

Anmeld Citér

12. april 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg skal snart have samtale med chefen og pædagog i min barns børnehave , skal min mand med? Det sagde pædagog at han skal med , kræver de at min mand skal med i samtale.? Han arbejde hele dagen til nat og vi ser ham ikke før hans weekende . 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvem der har bedt om den samtale og hvorfor. Og ved faktisk heller ikke om de kan kræve det, men vil da tro at det er det rigtige at i er der begge 2 og håbe at faren kan vågne et par timer for det.

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

Nu er det mig der snakke med chefen angående mit barn og pædagog opførelse mod os. Og det er altid mig der aflevere barnet og henter barnet så faren har ikke noget oplevelse hvad der forgår selvom jeg fortæller det. så er det mig der ser det hverdag .

Anmeld Citér

12. april 2016

Bshizzle

De har ingen krav på at be dig om at ta din mand med til mødet ! 

Hvis du har bedt om dette møde, så dukker du jo bare selv op til mødet. 

Jeg har flere gange været til møde i BH/Skole uden deres Far er med.. 

Simpelhen fordi det er mig der aflever/henter hver dag og min mand arbejder osse meget. 

Så får manden et referat af mig eller BH/Skolen hvis dette ønskes. 

Hvad ville BH gøre hvis din mand ik tog med? 

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

De har ingen krav på at be dig om at ta din mand med til mødet ! 

Hvis du har bedt om dette møde, så dukker du jo bare selv op til mødet. 

Jeg har flere gange været til møde i BH/Skole uden deres Far er med.. 

Simpelhen fordi det er mig der aflever/henter hver dag og min mand arbejder osse meget. 

Så får manden et referat af mig eller BH/Skolen hvis dette ønskes. 

Hvad ville BH gøre hvis din mand ik tog med? 

Ok ved ikke hvad de vil sige,  pædagog sagde bare at min mand skal med . Så jeg spurgt min mand mand og han kan ikke, han har hele morgen til nat arbejde han kan ikke gå fra arbejde og har aldrig tog en dag fri sådan er hans arbejde da det er privat og ingen vikar. Men jeg skal snakke med leder om det at jeg kommer selv for det er mig der aflevere og henter og oplevede det her det har ikke noget med min mand at gøre. 

Anmeld Citér

12. april 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Ok ved ikke hvad de vil sige,  pædagog sagde bare at min mand skal med . Så jeg spurgt min mand mand og han kan ikke, han har hele morgen til nat arbejde han kan ikke gå fra arbejde og har aldrig tog en dag fri sådan er hans arbejde da det er privat og ingen vikar. Men jeg skal snakke med leder om det at jeg kommer selv for det er mig der aflevere og henter og oplevede det her det har ikke noget med min mand at gøre. 

Ved stadigvæk ikke om de kan kræve det, men synes at det lyder noget forkert at din mand ikke kan komme med, ihvertfald første gang. Det havde været en helt andet snak for mig, hvis det var flere møder, som der lå tæt på hinanden. Selvom du har bedt om det møde, synes jeg at du skal tage til efterretning ( her ved det første og måske eneste møde) at din mand er bedt om at komme med.

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Ved stadigvæk ikke om de kan kræve det, men synes at det lyder noget forkert at din mand ikke kan komme med, ihvertfald første gang. Det havde været en helt andet snak for mig, hvis det var flere møder, som der lå tæt på hinanden. Selvom du har bedt om det møde, synes jeg at du skal tage til efterretning ( her ved det første og måske eneste møde) at din mand er bedt om at komme med.

Jeg prøver overtale min mand hvis de kræver st min mand skal med. Så må vi håbe at han kan. Men det er i hvert fald mig der oplevede disse .

Anmeld Citér

12. april 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nej de kan ikke kræve det, men opfordrer til det. 

Så du må selvfølgelig godt sige at det kun bliver dig.

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nej de kan ikke kræve det, men opfordrer til det. 

Så du må selvfølgelig godt sige at det kun bliver dig.

Ja det skal jeg fortælle dem i morgen så må vi håbe de ikke kræver det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.