Er itvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeg gravid

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.436 visninger
18 svar
12 synes godt om
12. april 2016

Lillemig20

Hej alle håber nogle kan hjælpe 

havde mens den 10 marts til 14 marts og det vil sige havde ca ægløsning den 23-24 ved ikke præcist 

mig og min kæreste prøver og få barn 

er begynd her fra igår og ha ømme bryster og nippels og Idag havde jeg kvalme også og skulle ha fået min mens her Idag håber i kan hjælpe tror jeg er og der tror min kæreste også dato Idag 11/4

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Lillemig20 skriver:

Hej alle håber nogle kan hjælpe 

havde mens den 10 marts til 14 marts og det vil sige havde ca ægløsning den 23-24 ved ikke præcist 

mig og min kæreste prøver og få barn 

er begynd her fra igår og ha ømme bryster og nippels og Idag havde jeg kvalme også og skulle ha fået min mens her Idag håber i kan hjælpe tror jeg er og der tror min kæreste også dato Idag 11/4

Du kan være gravid, eller din krop kan spille dig et puds. Der er ingen der kan fortælle dig det, hvis du ikke tager en test

Anmeld Citér

12. april 2016

Mortil2piger18

Hvad med at tage en test? Vi kan altså ikke fortælle dig om du er gravid eller ej 

Anmeld Citér

12. april 2016

Lillemig20

Det så rigtigt nok men man kan jo altid hører andre , 

hvad havde i af første tegn og hvor langt var i henne 

Anmeld Citér

12. april 2016

Diosa85

Lillemig20 skriver:

Hvis det ikke var for scanning (NF) og en positiv graviditetstest så havde jeg ikk anet jeg var gravid før han sparkede første gang omkring 17. Uge. 

Havde ingen symptomer overhovedet. 

Ej det passer ikke. Havde ømme bryster i en uges tid men det er ikk unormalt for mig omkring mens tid. Så det forbandt jeg ikk med graviditeten 

Anmeld Citér

12. april 2016

anonym1984

Hey!  

Jeg er ny her og undskylder hvis dette spørgsmål lille hører til denne tråd, men nu prøver jeg! 

Jeg har for første gang prøvet at bruge æltests i denne måned. Jeg fik en nogenlunde positiv test lørdag D. 2/4 og var så sammen med manden D.3/4. Min cyklus er normalt på 30 dage og forventede først mens D. 18/4, men D. 8/4, på cyklusdag 21, fik jeg så en lille smule lyst blod på papiret da jeg var på toillettet. Det fortsatte on/off i weekenden og er netop stoppet i dag. Det var aldrig meget, blot en blanding af lidt snask og lidt blod (Sorry). Nu tænker jeg om det er en meget tidlig mens, eller kan det være den berømte implantationsblødning, selvom det varede i knap 5 dage? Hvis det er mens, er det jo kun 16 dage siden min sidste mens stoppede? Er der nogen der har prøvet noget lign.?!

Undskyld det lange indlæg og detaljerne. 

Anmeld Citér

12. april 2016

Camilze

Lillemig20 skriver:

Mine første tegn var ømme bryster og ondt i "æggestokkene"

Anmeld Citér

12. april 2016

MissTas

Tag en test, så får du svaret enten er du gravid eller også er det indbildning som giver dig symptomer

Anmeld Citér

12. april 2016

Lillemig20

Tænkte før på om jeg var da mine bryster og nippels gjorde ondt men tager en test her på fredag for så er min mens ikke kommet 

Anmeld Citér

12. april 2016

Mortil2piger18

Lillemig20 skriver:

Tænkte før på om jeg var da mine bryster og nippels gjorde ondt men tager en test her på fredag for så er min mens ikke kommet 

Det er også normalt at få ømme bryster og/eller brystvorter efter æl og indtil mens 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.