Varsel hvor længe før man har tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
1 synes godt om
12. april 2016

MorTilN

Som overskriften siger hvor længe før den dato mødet/samtalen afholdes skal man have modtage et brev/e-boks med tiden?

Er det ikke noget om at de give en måneds varsel? 

Jeg ved vi skal til infomøde 12 maj og vi er blevet lovet en 1. samtale i maj også men jeg tænker jo længere vi når ind i april måned uden at have en tid sort på hvidt, jo længere ind i maj skal vi før vi har en tid... jeg håber jo lidt på at vi kunne nå 1 forsøg før de holder sommerlukket de 3 sidste uger i juli.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Hej :-)

Jeg var til første samtale på Horsens her inden påsken - Jeg fik mødeinkaledelse ca. en uge før datoen i min e-boks (Jeg måtte dog have ændret min tid, da jeg var ude og rejse :-)

Anmeld Citér

12. april 2016

MorTilN

Milligram skriver:

Hej :-)

Jeg var til første samtale på Horsens her inden påsken - Jeg fik mødeinkaledelse ca. en uge før datoen i min e-boks (Jeg måtte dog have ændret min tid, da jeg var ude og rejse :-)

Tusind tak for svaret, håber i havde et godt møde og er igang med et lille mirakel tilblivelse

1 uge... det var ikke en særlig lang varsling  håber jeg får en lidt længere varsling af hensyn til vores arbejdspladser og min egen utryghed ved ikke at vide hvornår eller hvad.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.