Mit barn stjæler hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2016

Anonym trådstarter

Hjælp min datter på 6 år stjæler (feks ting fra klassekammeraters penalhus) Har aftalt med klasselæreren at prøve at læse om det på nettet og de vil støtte hende på rette vej.

Er der mon nogen, der kan hjælpe mig med et godt råd eller to? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hjælp min datter på 6 år stjæler (feks ting fra klassekammeraters penalhus) Har aftalt med klasselæreren at prøve at læse om det på nettet og de vil støtte hende på rette vej.

Er der mon nogen, der kan hjælpe mig med et godt råd eller to? 

Har du talt med hende om at de andre børn bliver kede af det? Og forlagt hende hvor ked af det hun bliver vis de andre tager hendes ting? 

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Har du talt med hende om at de andre børn bliver kede af det? Og forlagt hende hvor ked af det hun bliver vis de andre tager hendes ting? 

Ja det har vi prøvet. Vi har fortalt hende hvor forkert det er at stjæle og vi har fået hende til at aflevere tingene tilbage.

Anmeld Citér

12. april 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Ja det har vi prøvet. Vi har fortalt hende hvor forkert det er at stjæle og vi har fået hende til at aflevere tingene tilbage.

Fortæller hun jer hvad det er der får hende til at tage de andres ting? 

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

AnjaHM skriver:

Fortæller hun jer hvad det er der får hende til at tage de andres ting? 

Ja hun siger, at hun ikke kan lade være, og hun bare så gerne vil have tingene og hun ved ikke hvorfor hun gør det.

Hun mangler ikke noget materielt. Hun er velfungerende og har mange venner. 

Hun har tre søskende og vi prøver altid at fordele opmærksomheden på dem alle, men har ikke fået nogen indikationer på, at hun har brug for mere. 

Det eneste, som har været et "problem", er, at hun er meget jaloux og reagerer voldsomt en gang i mellem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.