Jeg tænker hun er komplet, ravende og fuldstændig skør i bolden, med det cirkus hun har gang i. Helt ude og skide!
Jeg lærer aldrig at forstå, hvordan man kan være så egoistisk at mene man har ret til at fratage sit barn retten til sin anden forældre, medmindre der er beviser for misbrug/vold/incest m.m. (Hvilket der ikke umiddelbart er i denne sag ifl. det som bliver fremlagt i dokumentaren) Og hvis der er det - så er retten/politiet/forvaltningen jo på banen.
De største tabere er børnene, og vil altid være det. Jeg kan på ingen måde få øje på, hvordan den såkaldte rejse hun byder de børn, vejer op mod samvær med deres far (som virker en del mere velfungerende end mor Lisbeth).
Jeg krummer tæer over deres sag i forvaltningen, hvordan mor har fået medhold i diverse foranstaltninger, som kun er gået ude over fars samvær, fordi...? Fordi, så vidt jeg kan se, fordi hun er mor - og ikke far. Som det desværre også ses i mange andre sager. Alle børn ville blive rundtosset af 2 timers samvær og reagere derpå, og især når de ikke bliver mødt i deres følelser efterfølgende.
Frustrende program, er hvad det er.
Anmeld
Citér