Børn under jorden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
10 svar
26 synes godt om
11. april 2016

Sprit25

Andre der ser med. Og hvad tænker I

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

Bebsen

Sprit25 skriver:

Andre der ser med. Og hvad tænker I

Havde netop tænkt på at oprette samme tråd - er dog kun lige ved at se afsnit ét, så ville lige vente til jeg havde set del 2... 

Men umiddelbart så fatter jeg ikke moderens grundlag for at kidnappe børnene - min dreng har haft reaktioner på skiftene mellem mig og hans far, det tror jeg MANGE dele børn har, hvis ikke alle. Syns ikke faderen virker uegnet 

Anmeld Citér

11. april 2016

striber

Jeg forstår absolut ikke moderens behov for at udstille sine børn på landsdækkende tv! Og forstår ikke hvorfor dr har valgt at være vidne til hun bortføre sine børn. Tænk at man tænker på "godt tv" frem for børnene. Lige meget hvad, er en bortførsel bare ikke vejen. 

Anmeld Citér

11. april 2016

sne190810

Jeg tænker hun er komplet, ravende og fuldstændig skør i bolden, med det cirkus hun har gang i. Helt ude og skide! 

Jeg lærer aldrig at forstå, hvordan man kan være så egoistisk at mene man har ret til at fratage sit barn retten til sin anden forældre, medmindre der er beviser for misbrug/vold/incest m.m. (Hvilket der ikke umiddelbart er i denne sag ifl. det som bliver fremlagt i dokumentaren) Og hvis der er det - så er retten/politiet/forvaltningen jo på banen.

De største tabere er børnene, og vil altid være det. Jeg kan på ingen måde få øje på, hvordan den såkaldte rejse hun byder de børn, vejer op mod samvær med deres far (som virker en del mere velfungerende end mor Lisbeth). 

Jeg krummer tæer over deres sag i forvaltningen, hvordan mor har fået medhold i diverse foranstaltninger, som kun er gået ude over fars samvær, fordi...? Fordi, så vidt jeg kan se, fordi hun er mor - og ikke far. Som det desværre også ses i mange andre sager. Alle børn ville blive rundtosset af 2 timers samvær og reagere derpå, og især når de ikke bliver mødt i deres følelser efterfølgende. 

Frustrende program, er hvad det er. 

Anmeld Citér

11. april 2016

bøllen

Syntes det virker som en meget voldsom handling at rejse på den anden side af jorden . Kan ikke se hvad der retfærdiggør hendes handlinger . Ja alle mødre ønsker at beskytte sine børn . Men mod hvad ? En far som ønsker samværd med sine børn . Syntes den handling virker som voldsom og børnene er taberne . Virker som en mor der kun vil det skal gå efter hendes hoved . 

Anmeld Citér

11. april 2016

migxher

Jeg synes dr skulle skamme sig. Jeg er færdig med at betale licens. Den slags gale tv og bakken op om kidnapning af børn vil jeg ganske enkelt ikke bakke op om. Hvor fanden er deres morale og etiske sans!? Og moren er sgu da gal i bøtten. Sindssyge kvindemenenske.

Anmeld Citér

12. april 2016

Sprit25

Jeg er enige med jer 

fuldstændig absurd program. Her har DR godt nok skudt forbi målet. Det kunne have været vendt godt men at lade hende tage afsted er simpelten grotekst. 

Derudover tænker jeg hold nu fast hun må få meget hjælp herhjemme fra. Virkelig og nogle må vide hvor hun er. Her tænker jeg også: hvad nu hvis hun dør? Så står ungerne der! 

Anmeld Citér

12. april 2016

Bebsen

Hold kæft mand... Egoistiske møg**!

Der er sku da absolut intet grundlag for at tage de børn med til den anden ende af verden, deres far har ikke gjort noget som helst? F*ck jeg syns det er langt ude! 

Hvis de var så uendeligt uenige om opdragelse, hvorfor helvede får hun så hele 3 børn med ham? Hun er da typen der bare vil have sin vilje, og hvis hun ikke får det, skaber hun drama.

i øvrigt ser det da ikke ud til at HUN har styr på, eller kan opdrage de unger! OMG jeg er sku alligevel rystet! Sikke en psykose-mor! 

De børn kommer til at hade hende som teens/voksne...!!! 

Nej hvor er det langt ude! 

Anmeld Citér

12. april 2016

Fremad

Sørgeligt program og skæbne for børnene...

Mødre der viser sig fra sin værst og mest egoistiske side....

De der har haft børn i hendes klasse må skisme også tænke sit med den dårlige dømme kraft hun har...

Anmeld Citér

12. april 2016

GrønStjerne

Programmet er i hvert fald vinklet sådan at man ikke får sympati med hende men med faderen.

Der er ikke nogle argumenter for hvorfor hun stikker af med børnene, kun forblommede forklaringer om at dem der hjælper hende "har set familien" og ved hvorfor osv.

Hun virkede forstyrret som jeg så det. Hold da fest altså, stakkels børn...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.