Anonym skriver:
På en veninde ...?
Hun er tydeligvis ikke så intra i mig mere - som jeg er i hende.
Hvordan kommer man videre over tabet af en go veninde ? 
Det tager tid at komme over. Jeg har stået i din situation, dog som 18 årig, så det er mange år siden nu. Men det tog mig et par år faktisk, at komme mig helt. Men vi var vokset fra hinanden, og lever vidt forskellige liv i dag, men jeg ser det på den måde, at man godt kan være gode venner trods man vokser i hver sin retning. Så kan man jo finde et andet forhold at have til hinanden end hidtil. Men ikke alle har det på den måde, og så er det nok ikke rigtige venner i min verden, hvis de vælger at skubbe en ud til højre trods flere års venskab. Jeg ville fx aldrig have tillid til min eks veninde igen, da det var sådan et stort svigt, at det aldrig vil kunne være genoptetteligt (det bliver så heller aldrig aktuelt).
Men det er for at fortælle dig, at du ikke er alene. Mange har oplevet det samme som du gør nu, og det føltes jo nærmest som at miste en arm eller et ben. Men med tiden vil du opdage at du vil få andre skønne mennesker ind i dit liv. Sender en masse kram til dig. Det er en svær tid at skulle igennem. Desværre kan man ikke få andre til at være overfor en som man selv ønsker.
Anmeld
Citér