Hvordan giver man slip ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. april 2016

Anonym trådstarter

På en veninde ...? 

Hun er tydeligvis ikke så intra i mig mere - som jeg er i hende. 

Hvordan kommer man videre over tabet af en go veninde ? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

esioul

Anonym skriver:

På en veninde ...? 

Har du snakket med hende om det? 

Anmeld Citér

11. april 2016

A. Nonymsen

Anonym skriver:

På en veninde ...? 

Vil bare sige at du ikke er alene. Min veninde som jeg er født og opvokset med er uden grund stoppet med at reagere på SMS/opkald/messenger. Engang har hun sagt at vi jo er vokset fra hinanden.. OG HVAD SÅ?!?! Vores forældre har kendt hinanden i 100 år, og er stadig rigtig gode venner, vi er nærmest vokset op sammen, hun er som familie, også er man pludseligt ligemeget, hun har ikke engang spurgt ind til min søn eller noget som er fra december 

det gør smadder ondt og er (for mig) svært at acceptere 

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Har du snakket med hende om det? 

Både og ... 

Vi har haft et par uenigheder - dem fik vi talt ud om ... Også var der ingenting et par dage, alt var som før ... 

Den anden dag skrev jeg hvad min datter kunne, fordi jeg var mega stolt og det kunne min veninde så olle svare på, vælger så at skrive i dag og hun svarer lidt, til spørgsmålet om vi snart skulle ses - blev der stille ... Og hun har stadig ikke svaret... Hin plejer at svare hurtigt ... 

Tænker hun ikke rigtigt gider mig pt. 

Og jeg har virkelig masser af andre veninder - hun betød bare meget ... Men vil ikke kæmpe eller fortsætte - hun må også komme til mig ... 

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Vil bare sige at du ikke er alene. Min veninde som jeg er født og opvokset med er uden grund stoppet med at reagere på SMS/opkald/messenger. Engang har hun sagt at vi jo er vokset fra hinanden.. OG HVAD SÅ?!?! Vores forældre har kendt hinanden i 100 år, og er stadig rigtig gode venner, vi er nærmest vokset op sammen, hun er som familie, også er man pludseligt ligemeget, hun har ikke engang spurgt ind til min søn eller noget som er fra december 

det gør smadder ondt og er (for mig) svært at acceptere 

Det jeg ked af at høre. 

Jeg har også bare svært ved at accelerere det - men igen, de må jo også komme til os ... 

Det ikke nemt altid 

Anmeld Citér

11. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

På en veninde ...? 

Det tager tid at komme over. Jeg har stået i din situation, dog som 18 årig, så det er mange år siden nu. Men det tog mig et par år faktisk, at komme mig helt. Men vi var vokset fra hinanden, og lever vidt forskellige liv i dag, men jeg ser det på den måde, at man godt kan være gode venner trods man vokser i hver sin retning. Så kan man jo finde et andet forhold at have til hinanden end hidtil. Men ikke alle har det på den måde, og så er det nok ikke rigtige venner i min verden, hvis de vælger at skubbe en ud til højre trods flere års venskab. Jeg ville fx aldrig have tillid til min eks veninde igen, da det var sådan et stort svigt, at det aldrig vil kunne være genoptetteligt (det bliver så heller aldrig aktuelt). 

Men det er for at fortælle dig, at du ikke er alene. Mange har oplevet det samme som du gør nu, og det føltes jo nærmest som at miste en arm eller et ben. Men med tiden vil du opdage at du vil få andre skønne mennesker ind i dit liv. Sender en masse kram til dig. Det er en svær tid at skulle igennem. Desværre kan man ikke få andre til at være overfor en som man selv ønsker. 

Anmeld Citér

12. april 2016

Diosa85

Har stået i samme situation for et par år siden. Jeg sagde direkte til hende at hun bare skulle slette mit nr osv for jeg gad ikk være den der evig og altid skulle tage initiativ til at ringe eller ses. 

Det var hårdt. Men der er jeg kold må jeg indrømme. Hvis hun ikk gider mig. Hvorfor skal jeg så bruge tid på hende. 

Der gik så knap et år så fik jeg en Besked fra hende på Facebook hvor hun undskyldte og fortalte hun savnede mig osv. Og en dag i dag er vi ligeså gode veninder som før. 

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

Hun skrev til svaret om vi snart skulle ses at det kunne vi sagtens finde ud af. Men nu lader jeg hende komme til mig med hvor og hvornår - gider ikke være den der altid tage initiativet til og ses. 

Har masser af andre og bruge min tid på, hvis det er ved at Glide ud. Det skal gå begge veje. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.