Skole, hvad gør jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg er anno da jeg ved nogle jeg kender er her... Men jeg bliver simpelthen nød til at få viden omkring noget.

Hvordan håndtere jeres barns skole eller din arbejdsplads når der opstår ting som konflikter, fysisk som verbalt og ved mobning...

Hvor det er vedvarende, at man enten bliver slået af en eller flere dagligt... At der bliver sagt grimme ting hver dag fra en eller flere og det påvirker både barnets humør og faglighed...

Får i en besked fra læren hvis der er sket noget?

Får i besked fra lære eller forældre hvis dit barn har været den "slemme"? Eller for i besked hvis jeres barn har været udsat for ting fra andre?

Er der noget hvor i mener man bør have besked som forældre... Både ved den det går over eller der er den der forudsage 

Ville i ønske i blev kontaktet af enten lære eller forælder? 

Og hvor længe og hvor meget inden skolen bør gribe ind 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

På theas skole (hun er 7 år) har de en ingen moppe tolerance, hvilket er helt som det skal og bør være!

Hvis der er nogen der driller/slås osv, kommer de først til samtale med en lære. Afhængig af hva de har gjort, bliver deres forældre informeret.

Den det er gået ud over, får også en samtale, og igen afhængig af hva der er sket, bliver forældre også informeret. 

Vi oplevede i efteråret at Thea blev truet af en større pige fra 4 klasse med en dolk. Thea var blevet så bange at hun ik havde sagt noget til en lære, så af gode grunde vidste de jo ik noget. Hun fortalte det til mig, da vi kom hjem.

Vi tog fat på rektor næste dag, plus hendes 2 lære. De tog en fælles snak i klasse. De fandt frem til pigen, som rektor tog en seriøs snak med, sammen med hendes forældre. Hun fik en advarsel. Vh stine

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar....

Sådan er det desværre langt fra her (4 kl) faktisk høre jeg intet....

Kun fra min datter, og det er ikke så ofte da det kan få konsekvenser hvis jeg går videre med det til forældre mm

Og jeg søgte indblik i om det var min indstilling mht at få besked var naturligt  og mobberi burde være No go og sættes hård ind imod 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.