Værelse til en Tweens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
11 svar
2 synes godt om
11. april 2016

helle85

Vi skal flytte og min datter på 8 vil meget gerne have et nyt værelse  som ikke er så barnligt  men samtidig vil hun også gerne have lidt frost ting osv så lidt en blanding af barn og teenagere værelse. Og hendes værelse bliver lille men er helt firkantet. 

Og jeg er ikke så god til indretning så vis mig gerne jeres børnes værelser med børn på ca samme alder. gerne både være pige og drenge værelser

Har også en dreng på 9 så kunne godt bruge lidt ideer til ham selvom han ikke er nået der til endnu ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

serinasmor

helle85 skriver:

Vi skal flytte og min datter på 8 vil meget gerne have et nyt værelse  som ikke er så barnligt  men samtidig vil hun også gerne have lidt frost ting osv så lidt en blanding af barn og teenagere værelse. Og hendes værelse bliver lille men er helt firkantet. 

Og jeg er ikke så god til indretning så vis mig gerne jeres børnes værelser med børn på ca samme alder. gerne både være pige og drenge værelser

Har også en dreng på 9 så kunne godt bruge lidt ideer til ham selvom han ikke er nået der til endnu ☺

Hvad ønsker hun sig selv ? Har hun nogle ideer måske ? 

Her har den 6årige fået en seng med skrivebord under - det løste pladsproblemet  

Men hvis det ikke er sagen så er det måske nu hun kan få nogle store puder så sengen kan blive lidt som en sofa  - puder og gardiner i samme stof evt ... Og med en lampe i loftet som ikke er børnet men ensfarvet I en farve der passer til stof på puder og gardiner .. lad være at falde i Disney fælden - for hun vil snart synes hun er for stor  

Anmeld Citér

11. april 2016

helle85

serinasmor skriver:

Hvad ønsker hun sig selv ? Har hun nogle ideer måske ? 

Her har den 6årige fået en seng med skrivebord under - det løste pladsproblemet  

Men hvis det ikke er sagen så er det måske nu hun kan få nogle store puder så sengen kan blive lidt som en sofa  - puder og gardiner i samme stof evt ... Og med en lampe i loftet som ikke er børnet men ensfarvet I en farve der passer til stof på puder og gardiner .. lad være at falde i Disney fælden - for hun vil snart synes hun er for stor  

Hun har lige fået en sovesofa  da hun ønskede sig sådan en. Også har hun er nat bor. Jeg tænkte så at skifte hendes skrive bord ud med et sofa bord med hylde under. Så få hun en lille rumdeler med 8 rum og et tøj skab.  

Hun har ikke rigtig nogen krav ud over nat bordet og sovesofa  

Jeg tænker at hænge en hylde over rumdelere.  Som hun måske kan have sine bamser på. 

Men har ikke rigtig nogen idéertil pynt, lampe om en af hendes vægge skal males eller have tapet.

Og hun skal stadig have plads til noget af hendes barbie dukker (hun leger dog kun med dem nå der er veninder på besøg)

Anmeld Citér

11. april 2016

serinasmor

helle85 skriver:

Hun har lige fået en sovesofa  da hun ønskede sig sådan en. Også har hun er nat bor. Jeg tænkte så at skifte hendes skrive bord ud med et sofa bord med hylde under. Så få hun en lille rumdeler med 8 rum og et tøj skab.  

Hun har ikke rigtig nogen krav ud over nat bordet og sovesofa  

Jeg tænker at hænge en hylde over rumdelere.  Som hun måske kan have sine bamser på. 

Men har ikke rigtig nogen idéertil pynt, lampe om en af hendes vægge skal males eller have tapet.

Og hun skal stadig have plads til noget af hendes barbie dukker (hun leger dog kun med dem nå der er veninder på besøg)

Hmm ok 

Har hun en yndlings farve ? 

Anmeld Citér

11. april 2016

Loa

Måske noget lyskæde hængende og en snor med klemmer og billeder af venner/familie og lign...

Søgte lige på teenroom på Instagram = masser af inspiration 

Anmeld Citér

11. april 2016

Loa

Feks:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. april 2016

lineog4

Har ingen billeder af den store piges værelse, men hun har selv valgt og farve tonen er jo sæ sort og hvid - altså ingen farver  så er der lyskæde, spejl, lammeskind og andet plus. Hun har en seng med sofabord, lave reoler, Spisebord og et lille skrivebord. 

Drengenes, hvor den ene jo er 8 er et fælles værelse og det store samlingspunkt er legobordet som far har bygget. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. april 2016

helle85

serinasmor skriver:

Hmm ok 

Har hun en yndlings farve ? 

Ja blå som frost  men tror måske hun bliver træt af den nå frost ikke er så populært mere.

Jeg tror også hun kan lige lyserød 

Anmeld Citér

11. april 2016

helle85

Loa skriver:

Feks:

Ja det er meget fint. Tak Jeg må der ind og kigge 

Anmeld Citér

11. april 2016

helle85

lineog4 skriver:

Har ingen billeder af den store piges værelse, men hun har selv valgt og farve tonen er jo sæ sort og hvid - altså ingen farver  så er der lyskæde, spejl, lammeskind og andet plus. Hun har en seng med sofabord, lave reoler, Spisebord og et lille skrivebord. 

Drengenes, hvor den ene jo er 8 er et fælles værelse og det store samlingspunkt er legobordet som far har bygget. 

Det er rigtig fint. Vi har desværre ikke plads til sådan et stort bord 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.