Hejsa piger..
Jeg står i denne situation, at min kæreste er SÅ dårlig til at hjælpe mig herhjemme med de huslige pligter... Han spørg aldrig om han skal hjælpe, han forventer bare han kan sidde og glo, selv efter jeg har lavet aftensmad og har ryddet næsten alt maden væk og diverse andre ting.. I få tilfælde hjælper han dog til..
Han spørg aldrig om han skal hjælpe med bla. Rengøringen.. Jeg skal nærmest tigge og be ham om, at støvsuge hver gang.. Han kunne aldrig finde på, at gøre noget selv..
Manden er altså 22 år gammel, bor sammen med mig hos mine forældre og betaler INGEN husleje... Det er simpelthen for dårligt!!! Det skal lige siges vi har været sammen i 3 år og det har ikke ALTID været sådan her..
Hjemme hos hans mor selv som 19 åriget, hvor han har boet der, har han været vant til, at mor klarede det hele og hun har altså 7 børn... Sådan en mand skal jeg bare ikke leve sammen med altså... Men vil heller ikke miste ham bare pågrund af det
Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare ham, at jeg er så træt af det så han virkelig forstår det?! Hjælp og råd søges....
Anmeld
Citér