Venteliste hos konsultationsjordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2016

Anonym trådstarter

Hejsa jeg har læst om flere der ligesom mig oplevet ventetider på at komme til konsultation ved egen jordemoder. Jeg kan sagtens forstå der er travlt, men jeg tænker omvendt også, at der må være en grund til, at besøgene sidst i graviditeten skal være hver 2. Uge. Jeg kan derfor godt blive bekymret over at jeg nu ikke er blevet tjekket i 2 uger og der umiddelbart ikke er udsigt til jeg får en tid de næste par dage. Hvor stort et mellemrum har der været mellem jeres konsultationer? Og hvor lang tid synes i det er acceptabelt at vente ekstra udover de 2 uger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

Chellie

Det kommer vel an på, hvor langt du er? Jeg har altid lavet næste aftale med Jordemoder, som en del af konsultationen, så jeg vidste altid hvornår jeg skulle komme igen. Måske kan du overtale din Jordemoder til det samme fremover?

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det kommer vel an på, hvor langt du er? Jeg har altid lavet næste aftale med Jordemoder, som en del af konsultationen, så jeg vidste altid hvornår jeg skulle komme igen. Måske kan du overtale din Jordemoder til det samme fremover?

Jeg er 40+5 og var sidst til tjek 38+5 så burde egentlig have været til jordemoder idag. Jeg fik også en ny aftale, men de sidste par gange har hun ikke haft ledige tider, så derfor står jeg på en venteliste og skal blive ringet op med en tid. Jeg tænker så bare på hvor lang tid jeg skal vente udover de 2 uger som er meningen 

Anmeld Citér

11. april 2016

migxher

Jeg synes da at du skal prøve at ringe og spørge efter en tid jeg ville ikke være tryg ved at gå for længe uden tjek. Specielt ikke over tid.

Og ellers må de da finde dig en anden jordemoder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.