Hvordan fremkalde af billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
7 svar
2 synes godt om
11. april 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg har brug for hjælp, jeg er dårlig til at bestiller billede , men hvordan skal jeg fremkalde billede kender ikke størrelse. Og jeg kan ikke finde størrelse andet end 11 cm . Her er billede af to ramme, Som skal stå sådan.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

Jegkiggerpåfugle

Bestil billedet i et nummer større end rammen og skær evt til 

Anmeld Citér

11. april 2016

Rauw

Har du nogen alm billeder i huset, dem der typisk sidder i foto album ? Tjek om de passer i størrelsen og så evt bestil dem. De plejer at hedde 10*15 eller 12*15 eller 10*13. Og så er det jo bare at bestille dem og vente jeg hader også fremkalde billeder, det er så besværligt. 

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

Nej jeg hr ingen billeder og hellere ikke i rammen derfor vil jeg have de passer til rammen men jeg Finder kun 11 cm

jeg hader det også derfor skal vi fremkalde mange mange mange billeder. 

Anmeld Citér

11. april 2016

carinabj

Anonym skriver:

Nej jeg hr ingen billeder og hellere ikke i rammen derfor vil jeg have de passer til rammen men jeg Finder kun 11 cm

jeg hader det også derfor skal vi fremkalde mange mange mange billeder. 

Der er som regel en størrelse der hedder 13*18, den ville jeg vælge ��

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

carinabj skriver:

Der er som regel en størrelse der hedder 13*18, den ville jeg vælge ��

Hvor kan man se på hjemmesiden hvad bruger du?  Jeg har Elgiganten har meldt mig for lææææænge siden 

Anmeld Citér

12. april 2016

MRS.Thomsen

• I photocare kan du gå ned i butikken med rammen i hånden og billederne på en USB, så kan ekspedienten finde den størrelse der passer bedst til dine rammer og vise dig hvordan du selv bestiller dem på deres selvbetjeningsskærme. Størrelsen af dit billede afhænger af, om du vil have billedet helt ud til den sorte ramme eller om du vil have den inden for den hvide pynteramme. Derfor der står to mål på de fleste rammer. Det kan være en fordel at få det lidt større og klippe til, så det passer helt perfekt.

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

MRS.Thomsen skriver:

• I photocare kan du gå ned i butikken med rammen i hånden og billederne på en USB, så kan ekspedienten finde den størrelse der passer bedst til dine rammer og vise dig hvordan du selv bestiller dem på deres selvbetjeningsskærme. Størrelsen af dit billede afhænger af, om du vil have billedet helt ud til den sorte ramme eller om du vil have den inden for den hvide pynteramme. Derfor der står to mål på de fleste rammer. Det kan være en fordel at få det lidt større og klippe til, så det passer helt perfekt.

Ej kan man det troede man ikke kan , åh tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.