2 dejlige kager mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. september 2009

82Miraklet

Skal have klassekomsammen i morgen med min gamle folkeskoleklasse og til den anledning lavede jeg disse 2 kager...

Lækker luftig chokoladekage smurt op med Cacaovaniliesmør og overtrukket med MMF..... MUMS

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Mira0911

Kanon flotte... :O)

Anmeld

25. september 2009

82Miraklet

Dutte84 skriver:

Kanon flotte... :O)

Mange tak.

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
super super flotte!
hvordan har du lavet det øverste mmf? bare ved ikke at blande farven grundigt ind i mmf'en? det ser virkelig sejt ud med sådan er marmor-effekt!

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
SÅ COOL!!!

Jeg har også uploading at gøre i morgen

Er også vild med marmor effekten! Det må vi lige have fif'et på!! 

Anmeld

26. september 2009

Lærke90

Hvor er de bare flotte

Anmeld

26. september 2009

TbCp

Nøøøj hvor ser det godt ud!

Anmeld

26. september 2009

82Miraklet

Mange tak skal I ha...

Ja mormor effekten på den første kage er "bare" når jeg ikke har æltet farmen helt ind.....

Ligger min hvide MMF på bordet i en klump, maser den lidt og tager så min farve og ligger på langs midt i... så ligger jeg den ene halvdel af MMF over den anden med farven imellem og så tger jeg klumpen op og ruller imellem mine hænder, når den så bliver for lang ligger jeg dem sammen som 2 pølser og så vrider jeg lidt og så ruller jeg igen imellem hænderne....

Er det til at forstå..... Så jeg ælter ikke farven ind som man ælter en bolledej

Knus

Anmeld

26. september 2009

TbCp

Maria82 skriver:

Mange tak skal I ha...

Ja mormor effekten på den første kage er "bare" når jeg ikke har æltet farmen helt ind.....

Ligger min hvide MMF på bordet i en klump, maser den lidt og tager så min farve og ligger på langs midt i... så ligger jeg den ene halvdel af MMF over den anden med farven imellem og så tger jeg klumpen op og ruller imellem mine hænder, når den så bliver for lang ligger jeg dem sammen som 2 pølser og så vrider jeg lidt og så ruller jeg igen imellem hænderne....

Er det til at forstå..... Så jeg ælter ikke farven ind som man ælter en bolledej

Knus

Hvilke farver bruger du?
Tror nemlig ikke jeg ville kunne gøre det med frugtfarve.

Anmeld

26. september 2009

82Miraklet

TbCp skriver:

Hvilke farver bruger du?
Tror nemlig ikke jeg ville kunne gøre det med frugtfarve.

åhhh ja jeg bruger pastafarver..... hmm nej det er nok ikke muligt med Frugtfarve... hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.