Forskelle på graviditeter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2016

Anonym trådstarter

Nu er det anden gang jeg har fået to streger på en test, og synes allerede at det er meget forskelligt. Hvordan har I oplevet jeres symptomer?

Kan lige starte selv:

Første graviditet: testede først da jeg var 6 uger og fik to meget tydeligt streger. Ingen kvalme men sulten det meste af tiden. Nåede også at tage 3 kg på i de 13 uger som graviditeten varede. Mistede desværre ved SA. 

Her anden gang testede har jeg testet flere gange (er nok 5-6 uger) men streg nr. to er ret svag indenfor tid. Hvis jeg venter lidt bliver den mere tydelig. Men det tæller jo ikke rigtig.  Til gengæld har jeg lige kastet op. Heldigvis bare te og kom ret pludseligt så ingen kvalme til at advare. 

Er anonym da min graviditet ikke er offentlig endnu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Nu er det anden gang jeg har fået to streger på en test, og synes allerede at det er meget forskelligt. Hvordan har I oplevet jeres symptomer?

Kan lige starte selv:

Første graviditet: testede først da jeg var 6 uger og fik to meget tydeligt streger. Ingen kvalme men sulten det meste af tiden. Nåede også at tage 3 kg på i de 13 uger som graviditeten varede. Mistede desværre ved SA. 

Her anden gang testede har jeg testet flere gange (er nok 5-6 uger) men streg nr. to er ret svag indenfor tid. Hvis jeg venter lidt bliver den mere tydelig. Men det tæller jo ikke rigtig.  Til gengæld har jeg lige kastet op. Heldigvis bare te og kom ret pludseligt så ingen kvalme til at advare. 

Tror det er meget almindeligt at graviditeterne ikke er ens. Med min første testede jeg positivt tidligt og havde kvalme og opkast inden jeg testede. Havde pletblødning de første mange uger og oplevede ikke som sådan træthed. 

Her anden gang er 6+1 i dag, testede positivt 3+2 har ikke endnu oplevet hverken kvalme eller opkast. Er dog død træt og har enormt ømme og spændte bryster. 

Så synes også allerede at mine to graviditeter er meget forskellige

Anmeld Citér

11. april 2016

Spireren

Anonym skriver:

Kan lige starte selv:

Min den første opdagede jeg også første at jeg var gravid i omkring uge 6-7... det var juletid og holde ikke lige øje med min cyklus...

Jeg kunne ikke selv mærke noget min daværende svigermor lagde mærke til at min barm blev lidt større...

Denne her gang kan jeg tydelig mærke hvordan min barm bliver mere og mere spændt ud, jeg har haft små hovedpiner og får kvalme rimelig hurtigt hvis jeg ikke lige har spist eller drukket noget inden for den sidste time... mit humør svinger også en del... ikke så slemt mere men det var rigtig slemt for 2-4 dage siden... og min tissetrang er blevet værre...

jeg er 5+2 i dag og fandt ud af jeg var gravid da jeg var 4+4 min test kan ses på billedet...

Anmeld Citér

11. april 2016

Karina80

Anonym skriver:

Kan lige starte selv:

Jeg er også gravid for 2. gang og det er TOTAL anderledes denne her gang.

Oplevede lidt som dig, at helle ikke kunne få en positiv test, denne gang, først da jeg var omkring 6 uger henne. Vidste bare jeg var gravid. haha

Ved den første, havde jeg ingen problemer overhovedet.. ALT gik efter bogen, ingen kvalme, opkast osv. Var lidt træt i starten og i slutningen, tog ca 9 kg på.. og det var det Havde bare træng til marabu med daim haha

Denne her gang har jeg så haft hele balladen  mega kvalme og opkast, faktisk så slemt at jeg blev sygemeldt i 1 ½ mdr fra jobbet. Tog heller ikke på af samme grund.
Jeg har døjet med mit bækken og er sindssyg træt.  

Har 1 arbejdsdag tilbage og så skal barslen NYDES 100% indtil terminen d 13. maj.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.