Fra ægløsning til symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2016

Anonym trådstarter

Hej. Håber der er noget der kan hjælpe mig. 

I fredags havde jeg ægløsning ifølge ægløsningstestene. Vi knaldet både fredag og i går. Har vi store chancer for at den er der? 

Nu hvor jeg er på vej i seng mærkede jeg på mine bryster og mine brystvorter er lidt ømme. Det kan da ikke have noget med at der skulle være en befrugtning vel? Tænker det er meget tidligt i hvertfald. 

Jeg håber virkelig den er der denne gang eftersom vi har prøvet siden oktober 2014. Vi er dog i gang med at få noget hjælp. 

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

Rockertand

Anonym skriver:

I fredags havde jeg ægløsning ifølge ægløsningstestene. Vi knaldet både fredag og i går. Har vi store chancer for at den er der? 

Nu hvor jeg er på vej i seng mærkede jeg på mine bryster og mine brystvorter er lidt ømme. Det kan da ikke have noget med at der skulle være en befrugtning vel? Tænker det er meget tidligt i hvertfald. 

Jeg håber virkelig den er der denne gang eftersom vi har prøvet siden oktober 2014. Vi er dog i gang med at få noget hjælp. 

På forhånd tak!

Det er alt for tidligt at få symptomer, du er slet ikke gravid endnu, ægget implanterer sig først på 5.-7. dagen efter befrugtning.

Det er formentligt hormonændringen i forbindelse med din ægløsning, der har givet lidt symptomer.

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er alt for tidligt at få symptomer, du er slet ikke gravid endnu, ægget implanterer sig først på 5.-7. dagen efter befrugtning.

Det er formentligt hormonændringen i forbindelse med din ægløsning, der har givet lidt symptomer.

Super tak! Kunne heller ikke forstå hvis det allerede skulle være det 

Anmeld Citér

11. april 2016

123.

Anonym skriver:

På forhånd tak!

ægget sætter sig først fast på 8 dagen efter ægløsning. Og det er helt normalt at kvinder får ømmebrysrter op til ægløsning eller efter. Og der kan gå op til et helt år før det lykkes. ��

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

ægget sætter sig først fast på 8 dagen efter ægløsning. Og det er helt normalt at kvinder får ømmebrysrter op til ægløsning eller efter. Og der kan gå op til et helt år før det lykkes. ��

Er godt klar over der kan gå op til et år vi har forsøgt i 1,6 år så..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.