Vi tog lige en drop in scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
17 svar
38 synes godt om
10. april 2016

grinny

Bare fordi vi var i København og så kunne mine forældre og min søster også kigge med  (det er min undskyldning, haha)

Der var meget lang ventetid så vi fik lige lov til at se i 3D og 4D selvom vi ikke havde betalt for det - så fantastisk en oplevelse!

Hun behøvede slet ikke at lede efter hjertet, for den hoppede lystigt rundt derinde. Og hver gang hun satte 4D til for at se bevægelser så lå den stille, en rigtig bølle 

Ansigtet skulle vi så heller ikke se for arme og hænder lå konstant oppe ved hovedet 

I stedet for 11+3 blev jeg nu rykket frem til 12+0, så skal lige have ringet til Næstved da jeg så vil være 13+4 til NF.

Åh hvor er det fantastisk, nu glæder jeg mig bare til at kunne mærke liv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

et-ønske

grinny skriver:

Bare fordi vi var i København og så kunne mine forældre og min søster også kigge med  (det er min undskyldning, haha)

Der var meget lang ventetid så vi fik lige lov til at se i 3D og 4D selvom vi ikke havde betalt for det - så fantastisk en oplevelse!

Hun behøvede slet ikke at lede efter hjertet, for den hoppede lystigt rundt derinde. Og hver gang hun satte 4D til for at se bevægelser så lå den stille, en rigtig bølle 

Ansigtet skulle vi så heller ikke se for arme og hænder lå konstant oppe ved hovedet 

I stedet for 11+3 blev jeg nu rykket frem til 12+0, så skal lige have ringet til Næstved da jeg så vil være 13+4 til NF.

Hvor er det fantastisk ved ikke hvorfor - men tænker at det er en lille pige du venter?? 

Anmeld Citér

10. april 2016

Julemusen

Tillykke med graviditeten. Du behøver ikke ringe til sygehuset da man kan få målt nf indtil 13+6  det har jeg fået gjort to af gangene 

Anmeld Citér

10. april 2016

grinny

et-ønske skriver:

Hvor er det fantastisk ved ikke hvorfor - men tænker at det er en lille pige du venter?? 

Har drømt i nat at vi ville få en pige der kom til at hedde Emilie, men har også drømt to gange at det ville blive en dreng - tror faktisk selv mest en dreng men alle andre siger pige 

Anmeld Citér

10. april 2016

grinny

Julemusen skriver:

Tillykke med graviditeten. Du behøver ikke ringe til sygehuset da man kan få målt nf indtil 13+6  det har jeg fået gjort to af gangene 

De sagde på klinikken at sygehusene helst så man lige ringede fordi mange ville helst ikke skanne efter 13+0 

Anmeld Citér

10. april 2016

Flødebollen

grinny skriver:

De sagde på klinikken at sygehusene helst så man lige ringede fordi mange ville helst ikke skanne efter 13+0 

Det hedder 13+6, er jeg ret overbevist om. Jeg blev frarådet at tage de der tidlige/tryghedsscanninger alt for alvorlige mht hvor langt man er.. 

Jeg røg 5 dage tilbage til en ts, jeg selv betalte for, men rykket frem til klinikkens beregning jf den 1. Scanning, da jeg kom til nf

Anmeld Citér

10. april 2016

Flødebollen

grinny skriver:

En nakkefoldsscanning skal foretages mellem 11. og 14. uge i graviditeten. Det absolut seneste tidspunkt man kan foretage en nakkefoldsscanning på, er i 13. uge på 6. dag.

Fra sundhedslex.dk

Anmeld Citér

10. april 2016

grinny

Flødebollen skriver:

Det hedder 13+6, er jeg ret overbevist om. Jeg blev frarådet at tage de der tidlige/tryghedsscanninger alt for alvorlige mht hvor langt man er.. 

Jeg røg 5 dage tilbage til en ts, jeg selv betalte for, men rykket frem til klinikkens beregning jf den 1. Scanning, da jeg kom til nf

Det er heller ikke sikkert den passer, men bare for at være sikker ringer jeg lige til dem imorgen 

Anmeld Citér

10. april 2016

grinny

Flødebollen skriver:

En nakkefoldsscanning skal foretages mellem 11. og 14. uge i graviditeten. Det absolut seneste tidspunkt man kan foretage en nakkefoldsscanning på, er i 13. uge på 6. dag.

Fra sundhedslex.dk

Ved godt den kan skannes til 13+6, men hun sagde de fleste gerne lige ville vide det hvis man blev rykket frem så ringer jo bare og siger det og enten rykker de tiden eller så beholder jeg den jeg har 

Anmeld Citér

10. april 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Nææææ en fin lille baby der ligger der og hygger sig i mors trygge hule  Sikke fine billeder af den lille mus... 

Jeg fik NF 13+5 og udover en fin og stor baby, så viste den en fin tissemand frem, jordemoder ville dog ikke bekræfte det, meeeennn vi var 90 % sikre og jep han viste den stolt frem hvergang, så det gode ved en "sen" scanning er at man "måske" kan/kan ikke se en tot  

Nå, men det er også ligegyldig bare den er sund og rask og DU også har det godt  

Mange kram fra mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.