Gæt kønnet på vores bebser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

Becks

Jeg gaetter pige

Og super smuk mave du har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

FrkC

Jeg hopper med på prinsesse-vognen
En superflot mave

Anmeld

27. september 2009

Miriam

Kan se det er meget forskelligt hvad folk gætter på. gad vide hvad der får folk til at tro det ene frem for det andet. hos mig selv er det min fornemmelse der siger mig hvad køn den lille er, plus at graviditeten mest har lignet de to graviditeter jeg har haft med samme køn  nu må vi se om jeg får ret eller tager fejl

Anmeld

27. september 2009

Miriam

Nikitas mor skriver:

Må altså lige sige.. at jeg syntes det er lidt snyd  at du med 5 børn ikke har fået nogle skrækmærker...
Livet er altså bare uretfærdigt..  

nej er det ikke ufatteligt? tror det er arveligt, for min mor har max 2-3 små strækmærker ialt, og hun fik altså 4 børn......

Anmeld

27. september 2009

Betina88

Det bli'r en dejlig prins .. 

Anmeld

27. september 2009

4kløver

Hopper med dem der siger pige

Anmeld

27. september 2009

Tina2

En pige:-) Og flot mave:-)

Anmeld

28. september 2009

Louise mortil4

jeg tror det er en dreng, den sidder meget længere nede end min har gjort alle de gang jeg har været gravid, og vi har 4 piger.

Anmeld

28. september 2009

qp

Miriam skriver:

Kan se det er meget forskelligt hvad folk gætter på. gad vide hvad der får folk til at tro det ene frem for det andet. hos mig selv er det min fornemmelse der siger mig hvad køn den lille er, plus at graviditeten mest har lignet de to graviditeter jeg har haft med samme køn  nu må vi se om jeg får ret eller tager fejl

Fint profilfoto du har på, er det dig selv?? Og din mand, er han model eller noget??

Anmeld

28. september 2009

katrinex4

qp skriver:

Fint profilfoto du har på, er det dig selv?? Og din mand, er han model eller noget??

Altså det indlæg hopper jeg med på! Hvor er I smukke  så kønne unger i har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.