At fortælle de nærmeste den gode nyhed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
7 svar
3 synes godt om
10. april 2016

Spireren

Fortæl endelig hvordan i gjorde 

Vi snakker lidt om at når tiden er så noget med en t-shirt med print, men jeg syntes ikke lige jeg finder noget der falder i øjnene.

Kender i nogle butikker eller hjemme sider med nogle gode ting på??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

Camilze

Prøv mama - shopping med omtanke eller etsy.dk, der er nogle sjove nogen

Tja, jeg gjorde det meget simpelt. Dagen før jeg fandt ud af, at jeg var gravid, havde jeg spurgt min svigermor, hvad hun ønskede sig i fødselsdagsgave. Hendes svar var et barnebarn, og jeg grinte selvfølgelig bare af hende, fordi jeg på daværende tidspunkt ikke anede, at jeg var gravid. 

Da jeg så finder ud af det, ringer jeg til hende, og spurgte hvad det var, hun ønskede sig i fødselsdagsgave, og hun svarede igen: et barnebarn. Jeg sagde bare: tjaaaa.. i telefonen, og der blev helt stille i den anden ende, og så begyndte hun at skrige. 

Anmeld Citér

10. april 2016

Spireren

Så er et styks t-shirt bestilt... spændende... 

Anmeld Citér

10. april 2016

Newsence

Jeg købte et print ark i panduro så man selv kan lave stofprint og så skrev jeg det på storesøsters bluse med et kopi af scanningsbilledet nedenunder.. 

Min niece bestilte sutter hvor der Eks stod: morfars guldklump eller oldefars guldklump og så fik de forskellige sutten., også en super fed ide 

Anmeld Citér

11. april 2016

Spireren

Camilze skriver:

Prøv mama - shopping med omtanke eller etsy.dk, der er nogle sjove nogen

Tja, jeg gjorde det meget simpelt. Dagen før jeg fandt ud af, at jeg var gravid, havde jeg spurgt min svigermor, hvad hun ønskede sig i fødselsdagsgave. Hendes svar var et barnebarn, og jeg grinte selvfølgelig bare af hende, fordi jeg på daværende tidspunkt ikke anede, at jeg var gravid. 

Da jeg så finder ud af det, ringer jeg til hende, og spurgte hvad det var, hun ønskede sig i fødselsdagsgave, og hun svarede igen: et barnebarn. Jeg sagde bare: tjaaaa.. i telefonen, og der blev helt stille i den anden ende, og så begyndte hun at skrige. 

Det var da en sød måde at gøre det på 

Anmeld Citér

11. april 2016

Spireren

Newsence skriver:

Jeg købte et print ark i panduro så man selv kan lave stofprint og så skrev jeg det på storesøsters bluse med et kopi af scanningsbilledet nedenunder.. 

Min niece bestilte sutter hvor der Eks stod: morfars guldklump eller oldefars guldklump og så fik de forskellige sutten., også en super fed ide 

Nårhhh nogle gode måder at gøre det på 

Anmeld Citér

12. april 2016

channie-g

Spireren skriver:

Vi snakker lidt om at når tiden er så noget med en t-shirt med print, men jeg syntes ikke lige jeg finder noget der falder i øjnene.

Haha jeg har faktisk en jeg aldrig har brugt... Teksten er, "nej jeg er ikke fed, jeg er gravid. Hvad er din undskyldning" hahahaha synes selv den var sjov da jeg fik den lavet men folk viste jeg var gravid inden jeg fik den hjem :-( 

Anmeld Citér

12. april 2016

123.

Spireren skriver:

når det lykkes for os skal mine forældre, søskende vide det igennem en ''lykkekage'' 

vil lave en del og lave kende tegn ved dem, så de får den rigtigte

og så åbene en først inden de får deres. i min skal der stå ''man får ikke succes man kæmper for det''   ( grunden til citatet er at jeg kæmper en kamp med at få det til at lykkes) ..

ved de andres skal der stå  dette

'' Du skal være mormor ''  osv  

svigerforældrene fortæller jeg det med at give dem en sut til de forstår det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.