Anonym skriver:
Åh Undskyld på forhånd Hvordan kan man elske en mand men samtidig til tider hade ham så meget.
Vi har det ofte godt sammen men der er til tider hvor det slet ikke funger.
Nemlig når vi skal lave ting sammen. Have hus osv. Der føler jeg bare at han behandler mig som lort han råber af mig snakket grimt til mig Hvis der sker fejl er det Min skyld det mig der forkert på den osv.
Ind Vi starter har jeg så ondt i maven er bange for at gøre ting forkert at jeg ved jeg laver fejl.
Han er ældre end mig og det bliver der kørt en del på og at jeg jo ikke fattet en skid af hvad han siger.
Når der er andre til at hjælpe os er jeg ind imellem så flov over den måde han kan finde på at råbe både af mig og andre hvis de ikke gør som han siger.
Åh Ja der er 10,000 ting jeg elsker hos ham men os mange hvor jeg har det svært.
Når han ind imellem får de flip og stort set råber af mig en hel dag føler jeg han lige så godt kunne slå mig (har han aldrig gjort) end at råbe sådan det ville jeg da kunne forholde mig til i stedet for det andet.Ja undskyld skulle bare lige have lidt luft.
Og jo Vi er gift
Nu har jeg selv en kæreste/forlovede, som har været en rigtig hidsigprop og har råbt og skabt sig når han blev lidt sur, over de mindste ting.. Nogle gange råbte han også ad mig, og flere gange sagde jeg at jeg faktisk blev ked af det.. Intet blev bedre, og til sidst råbte jeg igen, hvilket han blev lidt chokket over, og jeg sagde til ham at fortsatte han det barnlige pis med at råbe og skabe sig, så skulle vi ikke have børn lige nu, og så ville det ende med at jeg pakkede mine ting, og så var det det forhold.. Han blev så ked af det, for han elskede mig jo, og stille og roligt er det blevet bedre og den sjældent gang han nu begynder at råbe og skabe sig, så kommer han og siger undskyld bag efter..
Åben munden, og sig hvad du føler uden at blive for blød.. Hvis han elsker dig, er han villig til at arbejde med sig selv for din skyld!
Held og lykke, og du er velkommen til at skrive til mig privat ☺️