Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er nysgerrig da vi afventer 1 forsøg håber så mange som muligt vil svare
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er nysgerrig da vi afventer 1 forsøg håber så mange som muligt vil svare
5 friske forsøg. 14 ægoplægninger..
Men doppelt lykke.. ❤️❤️
Her har vi kun været igennem én ægudtagning, hvor jeg blev gravid i første fryseforsøg. Så andet forsøg, men det hører stadig under det første
ønskebørn74 skriver: 5 friske forsøg. 14 ægoplægninger.. Men doppelt lykke.. ❤️❤️
5 friske? Betyder det at i selv har betalt for 2 forsøg ? Uh så er det jo det hele værd
Risse skriver: Her har vi kun været igennem én ægudtagning, hvor jeg blev gravid i første fryseforsøg. Så andet forsøg, men det hører stadig under det første
Ih hvor skønt! Tillykke! Jeg glæder mig til det bliver vores tur
Anonym skriver: 5 friske? Betyder det at i selv har betalt for 2 forsøg ? Uh så er det jo det hele værd
nej, et forsøg var der ikke til oplægning og vi fik et ekstra fordi jeg havde en spontan abort og en bio...
ønskebørn74 skriver: nej, et forsøg var der ikke til oplægning og vi fik et ekstra fordi jeg havde en spontan abort og en bio...
Åh ja forsøget gælder ikke hvis man får en sa eller lignende?
Anonym skriver: Åh ja forsøget gælder ikke hvis man får en sa eller lignende?
Det gælder ikke hvis der ikke er til at ligge op.
ønskebørn74 skriver: Det gælder ikke hvis der ikke er til at ligge op.
Nej det ved jeg godt men er det ikke noget med at det heller ikke gælder hvis man ikke fuldfører graviditeten ?
Anonym skriver: Nej det ved jeg godt men er det ikke noget med at det heller ikke gælder hvis man ikke fuldfører graviditeten ?
Det er forskelligt fra sted til sted.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128