Jer med trampoliner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
13 svar
4 synes godt om
8. april 2016

EnGodMor

Hejsa

Kunne godt bruge lidt gode råd, for og imod osv af  trampoliner. 

Hvor har i købt jeres? Og hvorfor lige købt der?

Pris?

Hvad fulgte med i prisen, ud over trampolinen?

Ruster den hurtig? Gik noget i stykker på kort tid osv?

Hvor stor er den? Og hvorfor købt i den størrelse?

på forhånd mange mange tak for svar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2016

Tante15

Vi har købt en stor trampolin med net, og der er brugt mange timer på trampolinen  vi er pt. på vores trampolin nr. 2,  da der gik hul på dugen, men min den ældste bliver snart 10, så den forrige havde vi i flere år.  Vi fik først ny sidste år. Bliver trampolinen pakket ned i vintersæsonen holder den længere. Jeg kan ikke huske hvor vi har købt, men har købt i mellemkategorien, hverken den billige eller dyre. Det er uden tvivl det bedste indkøb til haven, som vi har gjort.  

Anmeld Citér

9. april 2016

Leneur

Nu har jeg desværre ikke selv en have men mormor købte en til hendes kære børnebørn. Den var dyr og stor med sikkerhedsnet. Synes det er mere end dumt hvis ikke det er på. Den bliver også pakket væk til vinteren. Den bliver brugt utrolig meget både af den lille og de store. Selvfølgelig mest til at hoppe på men også bare til at ligge og læse i, snakke eller lege. Den er nemlig god at ligge i, så når jeg får lov, ligger jeg der selv og tager solbad 

Anmeld Citér

9. april 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har købt vores i Harald Nyborg. Det er en mellem str trampolin. Vi har net omkring, hvilket er guld værd!!

den bliver brugt både til at hoppe vildt i, men også bare til at ligge og slappe af i.

vi har haft vores i 3 år, og nu trænger den til nyt skum på stængerne, der holder nettet. 

Ingen skader her, og vi elsker den alle sammen. Vh stine

Anmeld Citér

9. april 2016

loop

EnGodMor skriver:

Hejsa

Pris?

Vores har en stor diameter, og det vil jeg anbefale.

Vores bliver brugt af både børn og voksne, og har indtil videre holdt i 9 år.

Det er en god ide, at få den gravet ned i haven, så er der ikke mulighed for fald.

Vores bliver brugt til alt muligt. Picnic, solbadning, dukkeleg, hop og børnene sover på den om natten i fint vejr.

Det er det bedste legetøj, vi har købt.

Anmeld Citér

9. april 2016

EnGodMor

StineW79 skriver:

Vi har købt vores i Harald Nyborg. Det er en mellem str trampolin. Vi har net omkring, hvilket er guld værd!!

den bliver brugt både til at hoppe vildt i, men også bare til at ligge og slappe af i.

vi har haft vores i 3 år, og nu trænger den til nyt skum på stængerne, der holder nettet. 

Ingen skader her, og vi elsker den alle sammen. Vh stine

Er det den der er grøn? Jeg har nemlig selv kigget ved harald Nyborg på en der hed Ø244

Jeg ved at rigtig mange har en kæmpe stor en, men syntes simpelthen den er for stor, da mine børn ikke skal bo i den jo så ville gerne have en som var lidt mindre. 

Anmeld Citér

9. april 2016

EnGodMor

Tante15 skriver:

Vi har købt en stor trampolin med net, og der er brugt mange timer på trampolinen  vi er pt. på vores trampolin nr. 2,  da der gik hul på dugen, men min den ældste bliver snart 10, så den forrige havde vi i flere år.  Vi fik først ny sidste år. Bliver trampolinen pakket ned i vintersæsonen holder den længere. Jeg kan ikke huske hvor vi har købt, men har købt i mellemkategorien, hverken den billige eller dyre. Det er uden tvivl det bedste indkøb til haven, som vi har gjort.  

Ruster den meget på de år?

Anmeld Citér

9. april 2016

EnGodMor

loop skriver:

Vores har en stor diameter, og det vil jeg anbefale.

Vores bliver brugt af både børn og voksne, og har indtil videre holdt i 9 år.

Det er en god ide, at få den gravet ned i haven, så er der ikke mulighed for fald.

Vores bliver brugt til alt muligt. Picnic, solbadning, dukkeleg, hop og børnene sover på den om natten i fint vejr.

Det er det bedste legetøj, vi har købt.

Hvor har i købt jeres? 

Fantastisk at den har holdt i så mange år, har der undervejs været skiftet nogle ting?

Anmeld Citér

9. april 2016

Babilooo

Ampel 24 er fantastisk. Det er fra Tyskland og professionelle trampoliner. De rustent ikke og vores er stadigvæk pæn efter 6 år. Den er meget mere solid end mange andre på markedet. Vores er 4,5 m i diameter. Børnene bruger den dagligt. Vinhar også en mindre indetrampolin der flittigt bliver brugt. vi gav omkring 5- 6.000kr for alt udstyr osv til hsvetrampolinen. 

Anmeld Citér

9. april 2016

merethe

Profilbillede for merethe
EnGodMor skriver:

Hejsa

Pris?

http://www.ampel24.dk/p368/Trampolin---430/Havetrampoliner/Trampolin---430-cm-med-net-og-bl--kantpude.html

Vi købte den her. Har holdt nu i 5 år, ingen rust endnu og har stået udenfor hele året. vi har dog måtte udskifte sikkerhedsnettet sidste år og i år skifter jeg nok kantpuden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.