Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand og jeg tager et ihærdigt forsøg på projekt baby denne måned - eftersom almindelig "vi ser hvad der sker" går for langsomt Men sex herhjemme er ikke vildt og voldsomt ofte, måske en gang om måneden, men vi er begge to bare ikke de store sexere men nyder hinandens selskab generelt og elsker hinanden voldsomt uden at vælte hinanden i sex
Jeg er idag på dag 10 i min cyklus. Hvornår ville i begynde at sætte alt ind på sexen og er vi ude i hver dag eller kan man tage hver tredie dag? Min mand har hoftedysplasi og jeg selv har lidt problemer med lænden, så det bliver hårdt for kroppene, men vi drømmer så meget om en lille mere... Hvordan ville i lægge planen hvis det var jer? Troede aldrig vi skulle ende ud i en plan men vi kan simpelthen ikke gå forbi babyting længere uden at overveje at købe det vi er total skruk og klar
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har læst, at det bedste for mandens sædkvalitet, er hvis han har udløsning hver anden dag, og sædceller kan leve i kvinden i op til 5 dage. Så en plan kunne være at begynde en lille uge før forventet ægløsning og så ellers hver anden dag
Håber for jer der snart er gevinst
Jeg følger lige lidt med - vi går også all in i denne måned (og de næstepar stykker, hvis det ikke lykkes). Lægen er sådan set villig til at henvise os til behandling, men min kæreste vil gerne lige give det et skud mere (så at sige ) inden vi går den vej. Har også læst, at hver anden dag skulle være optimalt, så det tror jeg vi går efter. Regner også med at købe en masse ægløsningstests og så teste amok omkring æl. Så krydser vi fingre. Håber det lykkes for jer!
Anonym skriver: Min mand og jeg tager et ihærdigt forsøg på projekt baby denne måned - eftersom almindelig "vi ser hvad der sker" går for langsomt Men sex herhjemme er ikke vildt og voldsomt ofte, måske en gang om måneden, men vi er begge to bare ikke de store sexere men nyder hinandens selskab generelt og elsker hinanden voldsomt uden at vælte hinanden i sex Jeg er idag på dag 10 i min cyklus. Hvornår ville i begynde at sætte alt ind på sexen og er vi ude i hver dag eller kan man tage hver tredie dag? Min mand har hoftedysplasi og jeg selv har lidt problemer med lænden, så det bliver hårdt for kroppene, men vi drømmer så meget om en lille mere... Hvordan ville i lægge planen hvis det var jer? Troede aldrig vi skulle ende ud i en plan men vi kan simpelthen ikke gå forbi babyting længere uden at overveje at købe det vi er total skruk og klar
Hvis man vil gå all in, så ville jeg begynde i dag og de næste 6-7 dage frem hver eller hvert fald hver anden dag! evt. Prøv med ægløsningstest og så hvert fald dyrk sex den dag man siger jo at man er mest frugtbar omkring 4 dage før ægløsning, på ægløsningsdagen og dagen efter held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128