ErDuHerIkkeSnart skriver:
Kære du
Det gør mig ondt at høre - er du blevet opereret?
Der er som sådan ingen "faste" regler og overbevisningerne svinger lidt. Hvis psyken kan holde til det, kan du principielt blive gravid næste gang du har ægløsning og behøver ikke at vente. Den blødning du pt. venter på er reelt ikke en menstruation - men efter denne vil du få ægløsning på almindelig vis.
Jeg har prøvet "alle modeller" - både at blive gravid igen allerede i næste cyklus, at holde et par måneders pause, samt at blive gravid igen to cyklus efter operation (resultatet af sidstnævnte bor pt. i min mave på 41. uge og er sund og glad).
Hvis du er i tvivl kan du altid spørge den behandlende læge - vær dog som sagt opmærksom på at holdningerne kan svinge.
Held og lykke med det hele!
Er ikke blevet opereret, da det lige nu ser ud til at min krop selv udstøder det. De tror det er den de har fundet på det øverste af min livmoder, så der var heldigvis ingen voldsom risiko for at det ville gå ud over min æggestok. Men de holder selvfølgelig skarpt øje med mig og får taget blodprøver konstant.
Okay, tak for svaret! Det er mere svar end jeg har fået af læger
vi har selvfølgelig været kede af det, men nok mere over hvor forvirrende det her har været med meget uklare meldinger, samt at det er over en uge siden at jeg blev indlagt med smerter og stadig går rundt med graviditeten og venter på at begynde at bløde.
Vi vil egentlig gerne bare "op på hesten" igen hurtigst muligt, men når vi har spurgt ang næste mulige graviditet får vi bare ikke noget brugbart svar. Men håber da jeg snart støder på en læge der vil give os lidt mere info 
Anmeld
Citér