Hvornår genere man bare FG??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2016

Anonym trådstarter

Hej.

Ja som overskriften lyder hvornår er man bare til gene for personalet på FG?

Har så forfærdeligt ondt i lænden at det gør ondt ned i benene også. Ud over det har jeg nogle ømme jag i underlivet samt en trykkende fornemmelse. Ud over det gør det bare herre ondt i maven, har en del mere vandet udflåd og kan slet ikke være nogle steder. Kan slet ikke finde ro. 

Nogen der har prøvet det og kan fortælle en nervøs førstegangs at det er helt normalt? Er forresten 34+2...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2016

Annemette07

Anonym skriver:

Hej.

Ja som overskriften lyder hvornår er man bare til gene for personalet på FG?

Har så forfærdeligt ondt i lænden at det gør ondt ned i benene også. Ud over det har jeg nogle ømme jag i underlivet samt en trykkende fornemmelse. Ud over det gør det bare herre ondt i maven, har en del mere vandet udflåd og kan slet ikke være nogle steder. Kan slet ikke finde ro. 

Nogen der har prøvet det og kan fortælle en nervøs førstegangs at det er helt normalt? Er forresten 34+2...

Jeg ville ringe hvis det var mig. Jeg fik af vide hellere en gang for meget, end en gang for lidt ��

Anmeld Citér

8. april 2016

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Jeg ville ringe hvis det var mig. Jeg fik af vide hellere en gang for meget, end en gang for lidt ��

Jo men er der grund til at ringe? Det var vidst lige så meget det jeg ville høre af...��

Anmeld Citér

8. april 2016

Annemette07

Anonym skriver:

Jo men er der grund til at ringe? Det var vidst lige så meget det jeg ville høre af...��

Hvis du ikke er tryg ved din situation, så ville jeg ringe. Umiddelbart lyder du ikke helt tryg når du skriver her, og jeg ville selv have ringet hvis jeg havde det sådan. Jeg siger ikke det behøver at være noget, men de vurdere jo om de vil se dig eller ej, og det er jo dem der har erfaringerne �� Jeg havde ringet hvis det var mig 

Anmeld Citér

8. april 2016

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Hvis du ikke er tryg ved din situation, så ville jeg ringe. Umiddelbart lyder du ikke helt tryg når du skriver her, og jeg ville selv have ringet hvis jeg havde det sådan. Jeg siger ikke det behøver at være noget, men de vurdere jo om de vil se dig eller ej, og det er jo dem der har erfaringerne �� Jeg havde ringet hvis det var mig 

Føler bare lidt som førstegangs at jeg genere dem ved at ringe, da jeg ved siden af alt det her har synptomoerne på SSF men negative prøver, så det er ikke første opkald.

Anmeld Citér

8. april 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hellere engang for meget end for lidt

Anmeld Citér

8. april 2016

Monski

Anonym skriver:

Føler bare lidt som førstegangs at jeg genere dem ved at ringe, da jeg ved siden af alt det her har synptomoerne på SSF men negative prøver, så det er ikke første opkald.

Jeg synes du skal ringe 

jeg havde selv tegn på ssf og negative prøver. Fra 37+0 og til jeg fødte var jeg til tjek hver tredje dag hos enten jordemoder eller læge, og de sendte mig tit til ekstra tjek på fødemodtagelsen hvor jeg bland andet blev scannet. Så jeg tror bestemt ikke de synes du er til besvær  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.