Hvor hurtigt kommer maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
9 svar
1 synes godt om
8. april 2016

MissTas

Hej tøser 

vil hører hvor hurtigt jeres mave begyndte at komme ved anden graviditet. Jeg er i 6. Uge altså 5+5 i dag og min mave buler allerede. Troede ikke det ville komme så tidligt. Hvor hurtigt begyndte jeres mave at vokse ved anden graviditet? 

Evt. Vis billede hvis i har lyst.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2016

Krydserfingre

Din mave buler så tidligt fordi du er oppustet - det gjorde min også. 

Men den "rigtige" mave, altså din livmoder, er meget individuelt. Jeg fik min sådan rigtig i ca uge 18-20, jeg er 27 uger henne nu lige pludselig kommer den! 

Anmeld Citér

8. april 2016

Krydserfingre

Så lige du skrev som anden gangs. Jeg er første. Sorry! Har hørt og set at anden gangs lommer tidligere - omkring uge 14 har jeg for det meste set

Anmeld Citér

8. april 2016

MissTas

Helt i orden men synes bare den ser gravid ud hvis man kan sige det sådan .. Og det er hele dagen den er sådan har dog hørt nogle sige at den kommer meget før anden gang pga det hele har været udvidet før og derfor gir sig meget nemmere  

Anmeld Citér

8. april 2016

serinasmor

MissTas skriver:

Hej tøser 

vil hører hvor hurtigt jeres mave begyndte at komme ved anden graviditet. Jeg er i 6. Uge altså 5+5 i dag og min mave buler allerede. Troede ikke det ville komme så tidligt. Hvor hurtigt begyndte jeres mave at vokse ved anden graviditet? 

Her 2. Gang var det i tætsiddende  tøj ret tydeligt i uge  12  og der har været en lille bule inden da også ... Blev glad for Loose fit T-shirts indtil jeg fik sagt noget på jobbet   

Og velkommen tilbage  og tillykke med spiren 

Anmeld Citér

8. april 2016

Krydserfingre

MissTas skriver:

Helt i orden men synes bare den ser gravid ud hvis man kan sige det sådan .. Og det er hele dagen den er sådan har dog hørt nogle sige at den kommer meget før anden gang pga det hele har været udvidet før og derfor gir sig meget nemmere  

Ja præcis, livmoderen er jo en muskel som har været udvidet før så den burde komme hurtigere. Altså maven  

Men lige nu er det luft  

Anmeld Citér

8. april 2016

migxher

Jeg tror jeg var ca halvvejs da der rent faktisk var en gravid mave at se (: Inden da lignende det nok bare at jeg havde spist lidt for meget.
Her 2. gang kan jeg se at det går lidt hurtigere. Jeg er 12 uger helle og der er en lille bule. Men det er nok stadig kun mig det kan se den. 

Anmeld Citér

8. april 2016

N_b9

MissTas skriver:

Hej tøser 

Altså baby er jo ikke større end under en cm når du er 6 uger så det er jo ikke den der buler :p 

Anmeld Citér

8. april 2016

grinny

Dette billede er fra sidste uge hvor jeg var 10+ så en lille bule er der altså kommet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. april 2016

Rtjm05

MissTas skriver:

Hej tøser 

Min startede også i uge 6, hvor jeg kunne mærke bukserne strammede, især om aftenen og i uge 12 måtte jeg helt gå over i graviditetsbukser, men det er pga. Man er oppustet så tidligt, i min første graviditet var 22 uger henne før jeg synes maven voksede, så var også noget forundret over det gik så stærkt 2. Gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.